با ارسال دعوتنامه‌ای رسمی؛

استاندار آستراخان، از استاندار گیلان برای سفر به روسیه دعوت کرد

استاندار آستراخان الکساندر ژیلکین با ارسال دعوتنامه ای رسمی ، از دکتر نجفی برای سفر به آستراخان برای تقویت مناسبات دوجانبه دعوت کرد.

استاندار آستراخان، از استاندار گیلان برای سفر به روسیه دعوت کرد

به گزارش ۸دی، الکساندر ژیلکین با ارسال دعوتنامه ای  رسمی ، از محمد علی نجفی برای سفر به آستراخان برای تقویت مناسبات  دوجانبه دعوت کرد.

استاندار آستراخان در این دعوتنامه با اشاره به اینکه با افتخار سفر خود را در اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به یاد دارد گفت  : اعتقاد دارم که سفر شما در رأس هیئتی از استان گیلان، گام دیگری در جهت توسعه و گسترش همکاریهای تجاری – اقتصادی سودمند دوجانبه و انساندوستانه بین مناطق ما خواهد بود و انجام این ملاقاتها و مذاکرات باعث اجرایی شدن توانمندیهای مناطق ما در حوزه‌های مختلف می گردد.

الکساندر ژیلکین همچنین با ابراز خوشحالی از بهره‌برداری تندیس عمر خیام که به عنوان نمادی از جمهوری اسلامی ایران در روسیه نصب خواهد شد نوشته است : من از این واقعیت خوشحال هستم که اتفاق مهم، یعنی پرده‌برداری از تندیس عمرخیام نیشابوری فیلسوف، ستاره شناس، ریاضیدان و شاعر بزرگ ایرانی در شهر آستراخان در برنامه سفر شما قرار دارد که نصب تندیس بعنوان نشانی ماندگار در تاریخ تمدن جهانی باقی خواهد ماند.

استاندار آستراخان با  پیشنهاد تاریخ سفر در ماه مرداد خاطر نشان کرده است : ما این هدیه گرانبهای استان گیلان را به شهر آستراخان درک می کنیم که ایده آن به لطف اراده و حمایت جنابعالی تبدیل به واقعیت شده است و نشان دیگری از دوستی چندین ساله مناطق ماست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه