جوابیه سایت آستان خبر به نماینده آستانه اشرفیه؛

آستان‌خبر سبزی پاک‌کن آقایان نیست/ تشکر ازاینکه بر خبر ما صحه گذاشتید

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه صبح امروز با انتقاد از خبر پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر صحبت‌هایی ایراد کرد که این رسانه توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی ارائه نمود.

آستان‌خبر سبزی پاک‌کن آقایان نیست/ تشکر ازاینکه بر خبر ما صحه گذاشتید

به گزارش ۸دی به نقل از آستان‌خبر؛ نماینده‌ی محترم مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست بررسی محل جدید ساختمان تأمین اجتماعی در شهرداری آستانه، در واکنش به درج خبر «در اقدامی ارزشمند و با همراهی نماینده شهرستان: تدبیر فرماندار آستانه‌اشرفیه مانع هدررفت میلیاردی بیت‌المال شد» پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر، بیاناتی ایراد کردند که این پایگاه اطلاع‌رسانی علی‌رغم سیاست‌های رسانه‌ای و میل باطنی خود و بنا بر اصرار مردم و همکاران رسانه‌ای مبنی بر دفاع از حقوق به‌حق مردم و رسالت رسانه‌ای، در ذیل توضیحاتی برای آگاهی بیشتر آن نماینده محترم ارائه می‌کند.

پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ در طی چهار سال از عمر فعالیتی خود همواره خدمت به مردم به‌منظور حل و تبیین مشکلات آن‌ها را تنها برای رضایت ذات لایتناهی پروردگار منان مشق کرده و از خوشایندی مذبذبانِه برخی دوری جسته است.

پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ همواره به‌منظور تسهیل در ارتباط مردم برای بیان مشکلاتشان رویه به‌روز بودن در اطلاع‌رسانی را با تکیه‌بر اصل مشورت‌پذیری نه دهن‌بینی و سبزی پاک کردن رجلی سرلوحه قرار داده است.

با توجه به‌صراحت خبر موردنظر و تقدیر از همراهی حضرت‌عالی با عنایت به درایت فرماندار محترم شهرستان آستانه‌اشرفیه، شائبه خصومت ورزی برخی با روشنگری‌های این پایگاه اطلاع‌رسانی بیش‌ازپیش تقویت می‌شود زیرا به‌راحتی می‌شد که ضعف بررسی دقیق محل جانمایی محل کلنگ‌زده شده را با توجه به صبغه ترافیکی آن مکان، جایگزین تقدیر از شجاعت در پذیرش اشتباه در خبر درج‌شده کرد که البته نوع درج خبر گواه بر حفظ وحدت این پایگاه برای پیشبرد امور خدمتی به ولی‌نعمتان واقعی نظام در صورت داشتن نظری مشترک است که این همان شفافیت و امانت‌داری مدنظر حضرت‌عالی است.

در بخشی از بیانات جناب‌عالی پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر متهم به نداشتن نیت خیر شده و باوجود حفظ حق پاسخگویی برای این پایگاه اطلاع‌رسانی، پروردگار منان را نه‌تنها برای خود بلکه برای تمامی منتقدین دلسوز، گواه گرفته که جل و جلاله را بالاترین مرجع عدالت است.

در بخش دیگری از صحبت‌هایتانبا پیش‌بینی آینده و فرمودید «فردا یک مسائلی پیش بیاید یک بازی دیگری در این شهرستان شروع خواهد شد» که تعریف کلمه بازی برای این پایگاه اطلاع‌رسانی نامفهوم است ولی قطعاً پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر، همانند سایر اصحاب رسانه در کشور برای دفاع از حق مردم، در مقابل هر عملی که خلاف منافع عمومی باشد، در راستای رسالت رسانه‌ای سکوت نخواهد کرد.

خدا را شاکریم که از مشکلات فقر و بدبختی، بیکاری در جامعه آگاه و تمام همتتان را برای حل موارد گفته‌شده قرار می‌دهید هرچند تأکید شما بر آینده‌نگری در ساخت این درمانگاه با اشاره به پیش‌بینی فضای کافی، صحه جنابتان به درج خبر می‌پنداریم.

امیدواریم که تیرگی نگاه غیرمنصفانه برخی مسئولان که گریبان این روزهای اصحاب رسانه استان را گرفته برای خدمت بیشتر به مردم روشن‌تر شود.

وَإِنْ تُطِعْ أَکْثَرَ مَنْ فِی الْأَرْضِ یُضِلُّوکَ عَنْ سَبِیلِ اللَّهِ إِنْ یَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلَّا یَخْرُصُونَ ﴿سوره مبارکه انعام ۱۱۶﴾

یاحق

صحبت‌های محمدحسین قربانی نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه را می‌توانید از اینـــجا بخوانید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه