مأموریت نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان پایان یافت

وزیر بهداشت و درمان با درخواست پایان مأموریت محمدحسین قربانی نماینده تام‌الاختیار وی برای مبارزه با کرونا در گیلان موافقت کرد.

مأموریت نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان پایان یافت

به گزارش ۸دی، وزیر بهداشت و درمان با درخواست محمدحسین قربانی نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان مبنی بر پایان مأموریت وی در راستای مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در استان گیلان موافقت کرد و بدین ترتیب  مأموریت او با توجه به مدیریت و کنترل نسبی این ویروس در سطح استان گیلان پایان یافت.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در گیلان، مهدی شادنوش در حکمی به‌عنوان نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در این استان انتخاب شد که پس از پایان یافتن مأموریت وی محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تاریخ ۱۶ اسفندماه سال گذشته این مسئولیت را برای مدیریت بیماری کرونا در استان عهده‌دار شد.

با بهتر شدن وضعیت گیلان از لحاظ شیوع ویروس کرونا و کنترل نسبی آن قربانی نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت وضعیت کنونی این استان را از نظر شیوع ویروس کرونا، تحت مدیریت و با ثبات اعلام کرد و ضمن تقدیر از همکاری مسئولان و مردم برای کنترل این بیماری خواستار پایان مأموریتش در گیلان شد.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه از وزیر بهداشت و درمان خواست تا مابقی امور مربوط به مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در سطح استان گیلان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و استاندار دنبال شود.

به گزارش تسنیم درحال حاضر وضعیت مراکز درمانی گیلان نسبت به روزهای ابتدایی شیوع این بیماری بهتر شده است و آمار بیماران ورودی به بیمارستان‌ها نیز کاهش یافت‌ اما هنوز این ویروس در سطح جامعه وجود دارد و سلامتی مردم را تهدید می‌کند.

بهترین کار برای مقابله و کنترل بیشتر این ویروس این است که همچنان توصیه‌های بهداشتی، در خانه ماندن و لغو مسافرت‌ها جدی گرفته شود تا شاهد موفقیت بیشتری در زمینه مدیریت کرونا و کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس در سطح استان گیلان باشیم و بیماران نیز سلامتی خود را به‌دست آورده و به آغوش گرم خانواده برگردند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه