نماینده ی آستانه اشرفیه:

آستان‌خبر نیت خیر برای شهرستان ندارد / تیتر آستان خبر از روی نا آگاهی و یا ناشی گری است

نایب‌رئیس گروه بهداشت و درمان اظهار کرد: وقتی یک‌حرفی زده می‌شود و تصمیمی گرفته می‌شود حتماً بر اساس عقلانیت و منابع و منافع شهرستان با نظرات کارشناسی همراه است.

آستان‌خبر نیت خیر برای شهرستان ندارد / تیتر آستان خبر از روی نا آگاهی و یا ناشی گری است

به گزارش ۸دی به نقل از جلال شرق، در این نشست که نماینده مردم، امام‌جمعه، فرماندار، شهردار، رئیس اداره تأمین اجتماعی و جمعی از متصدیان امور و رسانه شهرستان حضور داشتند درباره جانمایی زمین روبروی دادگستری و انتقال نقشه احداثی درمانگاه در یک بازده زمانی کوتاه و تعریف‌شده در صورت فراهم شدن بسترهای لازم و تائید هیئت‌امنای سازمان تأمین اجتماعی کشور و چالش‌های فرار روی آن موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست محمدحسین قربانی ضمن تقدیر از اعضای شرکت‌کننده در این نشست که برای یک کار توسعه محور در روز جمعه وقت خود را قراردادند به تشریح فراهم شدن بسترهای لازم برای آغاز درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان پرداخت و گفت: امروز شهر هم‌جوار ما هم هم‌زمان با ما مصوبه گرفتند که همان درمانگاه قدیمی جنب استخر لاهیجان را تخریب کنند و درمانگاه بسازند تاکنون، نه تخریب کرد و نه تخلیه کرده‌اند ولی کارها به‌مراتب جلوتر است.

وی بابیان اینکه دوستان ما از سازمان تأمین اجتماعی کشور با آمدن از تهران باعث دلگرمی ما گردیدند و کلنگ اجرایی آن بر زمین زده شد منتها من اخیراً یک فضای در سطح شهرستان می‌بینم که دوست دارم این سخنانم رسانه‌ای شود.

نایب‌رئیس گروه بهداشت و درمان اظهار کرد: وقتی یک‌حرفی زده می‌شود و تصمیمی گرفته می‌شود حتماً بر اساس عقلانیت و منابع و منافع شهرستان با نظرات کارشناسی همراه است.

قربانی یادآور شد: امروز به هر دلیلی انشا الله که نیت سوء ندارند بیایند یک کار بزرگ عمرانی و توسعه محور را در این شهرستان زیر سؤال ببرند که کارهایی باعث شده است که از ۱۱ میلیارد تومان حیف‌ومیل بیت‌المال جلوگیری شد. من فکر می‌کنم که این‌ها نیت خیر برای این شهرستان ندارند و به هر دلیلی که ذهنشان متصور است

نماینده مجلس بابیان اینکه رسانه‌ها باید پل ارتباطی بین دولت و حاکمیت باشند اظهار کرد: رسانه‌ها باید شفافیت وامانت داری در خبررسانی داشته باشند متأسفانه امروز شیطنت‌ها را در رسانه‌ها می‌بینیم که به صلاح و مصلحت نه رسانه است و نه مصلحت ملت و کشور است.

وی ادامه داد: فرماندار شهر طی تماسی بعد از مراسم کلنگ زنی گفتند اگر بنا باشد یک زمینی بزرگ‌تر از این زمین متصور بشود، بردن درمانگاه تأمین اجتماعی دارای اشکال است؟ ما گفتیم اگر بتوانیم یک زمینی تهیه بکنیم به‌هرحال وسیع‌تر و گسترده‌تر چه ایرادی دارد که در حوزه شهری هم باشد.

قربانی بیان کرد: حالا این را آمدند تیتر زدند علیه فرماندار و نماینده که باعث شد از یک حیف‌ومیل ۱۱ میلیاردی جلوگیری بشود و من می‌دانم که این نوع تیتر زدن یا عدم آگاهی دوستان ما است و یا عدم آن کار حرفه‌ای خبرنگاری است.

نماینده مردم شهرهای آستانه و بندر کیاشهر گفت: من فکر می‌کنم اگر نابلد هستند ما برای این‌ها یک آموزش‌هایی در خانه‌ی مطبوعات گیلان یا در خانه‌ی وزارت ارشاد بگذاریم، به کسانی که می‌خواهند این امتیاز را بدهند حتماً باید یک بررسی و آموزش و بالا بودن سطح آگاهی و یاددادن نقش رسانه‌ای را داشته باشند.

وی تأکید کرد: رسانه نقش اساسی در جامعه دارد و این روز من فکر می‌کنم جامعه دیگر پذیرای این قضیه نیست، این‌همه مشکلات فقر و بدبختی، بیکاری در جامعه وجود دارد که ما بیایم افکار عمومی مردم را این‌چنین مشوش بکنیم.

وی در ادامه افزود: اگر قرار باشد این درمانگاه تأمین اجتماعی را با همین سبک و سیاق ما ببریم آنجا به نظرم لزومی ندارد ولی اگر قرار است یک هکتار زمین ا تغییر کاربری برای ما تعیین کنید و حداکثر در ۴۵ روز، ما هم کمک خواهیم کرد.

قربانی با اشاره به اینکه اگر این قضیه مشمول زمان شود دولت در آینده نزدیک متوجه بحث انتخابات آتی خواهد شد و منابع را نمی‌تواند تأمین کند و از سال مالی ۹۵ منحرف می‌شویم یادآور شد: اگر مانتوانیم امسال منابع مالی تأمین بکنیم برای سال ۹۶ خواهد ماند و من انتظارم است که این اراده به وجود آمده است که در ساخت این درمانگاه آینده‌نگری بکنیم و این درمانگاه سطح یک،  سطح دو و در آینده تبدیل به بیمارستان برای نسل‌های آینده شود بنده با این تفکر موافقم.

وی خاطرنشان کرد: امروز که هنوز هیچ کاری نشده گفتند ۱۱ میلیارد تومان حیف‌ومیل شده است بعد فردا یک مسائلی پیش بیاید یک بازی دیگری در این شهرستان شروع خواهد شد که هزینه زیادی را برای دولت و سازمان اجتماعی که زیر یک تلنبار شکسته است بسیاری از شائبه‌های تداعی می‌شود و جمع‌کردن آن پرهزینه خواهد بود.

در این نشست فرماندار، امام‌جمعه، رئیس اداره تأمین اجتماعی، شهردار، شهرامی به‌عنوان وکیل تام‌الاختیار مالک زمین درباره اقدام‌های سریع در جابه‌جایی احداث درمانگاه و شعبه تا جایی که منتج به رضایت مالک و مایید هیئت‌امنای سازمان تأمین اجتماعی کشور گردد دیگر نهادهای ذی‌ربط همکاری‌های خود را با به میدان آوردن تمام توان خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه