فرماندار آستانه اشرفیه در گفت‌وگو با 8دی:

خسارات برف سال گذشته عامل بحران برق در آستانه‌اشرفیه است / قطعی گسترده نداشتیم

فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: از دلایل به وجود آورنده بحران برق در شهرستان افزایش دمای هوای و خسارات‌های برف در سال گذشته است.

خسارات برف سال گذشته عامل بحران برق در آستانه‌اشرفیه است / قطعی گسترده نداشتیم

رحیم حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در آستانه اشرفیه، به مشکلات و نوسانات جریان برق در آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از موضوعات برق مربوط به ماجرای برف سنگین اواخر سال گذشته است.

وی با بیان اینکه بسیاری از خطوط شبکه برق در شهرستان ترمیم و تعویض شده افزود: به همتی که از سوی استان صروت گرفته و تدابیری که وزارت نیرو انجام داد در حال بازسازی خطوط شبکه‌های برق هستیم.

فرماندار آستانه اشرفیه افزایش دما را در ایجاد بحران توزیع شبکه برق دخیل دانست و گفت: بخش زیادی از موضوعی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم به دلیل گرمای بی سابقه هوای است.

نماینده دولت در شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه تاکنون قطعی برق گسترده نداشته ایم، اظهار کرد: به واسطه همکاری که مردم در سطح شرستان آستانه‌اشرفیه انجام می‌دهند ما قطعی برق گسترده در سطح شهرستان نداریم.

حیدری گفت: به نظر می‌رسد تا پایان این هفته با قدری خنک‌تر شدن هوا به نوعی بحران گرما را پشت سر بگذاریم و مصرف برق در شهرستان عادی شود.

وی همچنین به مشکلات در حوزه تامین آب شهرستان نیز اشاره داشت و گفت: گرمای زیاد باعث شده تا کمبود آب را نیز در شهرستان داشته باشیم که خوشبختانه با همکاری مردم و مدیریت صحیح این بحران را نیز در حال سپری کردن هستیم.

فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه در تامین آب کشاورزی شهرستان نیز موفق عمل شده، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی هایی که در سال گذشته در فصول پاییز و زمستان صورت گرفته بود موضوع آب کشاورزی مردم به خوبی صورت گرفته و اکنون نیز در حال برداشت محصولات هستیم.

نماینده دولت در آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه جای خوشحالی دارد که یک دوره کشت و کار جدید را بدون کوچکترین بحران سپری کرده ایم، تصریح کرد: باید پس از برداشت محصول به فکر این بود که برای کشت و کار سال آتی کمبودهای احتمالی در مناطق را برای مردم و کشاورزان را رفع کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه