مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان:

ما در گیلان پیگیر شفافیت فیش های حقوقی مدیران هستیم و مسئولین باید پاسخگو باشند

مسئله فیش های حقوقی نجومی یک جو بدی را نسبت به نظام ایجاد می کند و در فضای دانشجویی یک نوع ناامیدی بین قشر ضعیف و مردمی جامعه مثل دانشجویان ایجاد می شود.

ما در گیلان پیگیر شفافیت فیش های حقوقی مدیران هستیم و مسئولین باید پاسخگو باشند

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو، حافظ همت پور  مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان با اشاره به فیش های حقوقی چند صد میلیونی برخی اساتید دانشگاه ها اظهار داشت: اساتید و اعضای هیات علمی یک حقوق قانونی دارند و دریافت می کنند که در صورت حق مدیریتی و ارتقا رتبه ممکن است به این حقوق افزوده شود، این مسئله روشن است و ایرادی به آن وارد نیست؛ اما یک زمان بحث حقوق هایی پیش می آید که نجومی افزایش یافته و باعث افزایش فاصله طبقاتی بین آنها با مردم می شود.

 وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، افزود: مسئله فیش های حقوقی نجومی یک جو بدی را نسبت به نظام ایجاد می کند و در فضای دانشجویی یک نوع ناامیدی بین قشر ضعیف و مردمی جامعه مثل دانشجویان ایجاد می شود.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: اختلاف طبقاتی باید پیگیری شود و ما داخل استان پیگیر هستیم که مسئولین رده بالای وزارتی داخل دانشگاه و یا خارج دانشگاه و در سطح استان شفافیت را در بحث فیش های حقوقی داشته باشند و این مسئولان باید پاسخگو باشند.

 همت پور ادامه داد: شاید بگویید که فیش های حقوقی مسئله خصوصی زندگی افراد است؛ ولی چون این افراد از بیت المال ارتزاق می‌کنند، باید پاسخگو باشند و این قضیه به صورت شفاف بیان شود.

 وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مسئولین و نمایندگان به صورت داوطلبانه فیش های حقوقی خود را اعلام کردند. شفاف کردن این قضیه توسط مسئولان هیچ منتی به مردم نیست؛ چرا که این موضوع وظیفه است و مردم باید در جریان قرار بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه