در شهرستان لنگرود؛

تدبیر رییس دانشگاه آزاد لنگرود باعث لغو یادواره شهدای دانشجو شهرستان شد

یادواره شهدای دانشجو شهرستان لنگرود که بنا بود به همت بسیج دانشجویی شهرستان لنگرود برگزار شود به بهانه ی عدم موافقت با سخنران این مراسم توسط رییس این دانشگاه برگزار نخواهد شد.

تدبیر رییس دانشگاه آزاد لنگرود باعث لغو یادواره شهدای دانشجو شهرستان شد

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو یادواره شهدای دانشجوی شهرستان لنگرود که قرار بود ۴ خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برگزار گردد به خاطر تدبیر مسئولین این دانشگاه لغو شد.

یادواره شهدای دانشجو شهرستان لنگرود که بنا بود به همت بسیج دانشجویی شهرستان لنگرود برگزار شود به بهانه ی عدم موافقت با سخنران این مراسم توسط رییس این دانشگاه برگزار نخواهد شد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متولی و دبیر برگزاری این یادواره شهدای دانشجو شهرستان بسیج دانشجویی بود و بعد از هماهنگی هایی که با رییس دانشگاه شد، طبق روال همیشگی نامه ایی به دانشگاه ارسال شد تا مجوز سخنرانی مراسم گرفته شود.

اما هنگامی که نامه زده شد از همان زمان اول رییس دانشگاه با حضور سردار علیزاده رییس مجمع عالی بسیج استان گیلان و از فرماندهان خوش نام دفاع مقدس مخالفت کرد و با بهانه اینکه دانشگاه آزاد استان گیلان موافق حضور سردار علیزاده نمی باشد، با سخنرانی ایشان موافقت نکرد.

این منبع آگاه در ادامه افزود: طی رایزنی هایی که با دانشگاه آزاد استان گیلان شد؛ متوجه شدیم که دکتر صائب رییس دانشگاه آزاد لنگرودهیچ نامه ایی برای اخذ مجوز به دانشگاه آزاد استان گیلان ارسال نکرده است و به برگزار کنندگان این مراسم اعلام کرده است: که من اجازه نمی دهم سردار علیزاده در دانشگاه سخنرانی کند.

دانشگاه آزاد لنگرود بعد از این اتفاقات مدعی شد که خود میخواهد به تنهایی این یادواره را برگزار کند. در حالیکه متولی اصلی این یادواره بسیج دانشجویی شهرستان و سپاه بود و فقط دانشگاه آزاد لنگرود نقش میزبان را بر عهده داشت.

اما متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی و بی نظمی هایی که خود دانشگاه آزاد بوجود آورد در پایان باعث شد یادواره شهدای دانشجوی شهرستان لنگرود لغو گردد.

اما چند نکته ایی که باید برای تنویر افکار عمومی گفته شود این است که :

۱- یادواره شهدای دانشجو یک برنامه شهرستانی بود و فقط دانشگاه آزاد لنگرود با هماهنگی های قبلی نقش میزبان این مراسم را داشت و متولی اصلی این برنامه بسیج دانشجویی بود.

۲- رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود با سیاسی کردن این یادواره و به بهانه ی مخالفت با سخنرانی سردار علیزاده، باعث شد که این یادواره شهدا دانشجو لغو

شود. در حالیکه یادواره شهدا جای سیاسی کردن و جناح بندی ها رایج نیست و به نظر می رسد نوع نگاه رییس دانشگاه باعث آسیب دیدن مجموعه دانشگاهی زیر نظر خود می شود.

۳- به چه علت رییس دانشگاه آزاد لنگرود با حضور سردار علیزاده رییس مجمع عالی بسیج استان گیلان و از فرماندهان سابق سپاه استان و دفاع مقدس که دارای سوابق ارزشی و انقلابی است مخالفت کرد؟

۴- رییس دانشگاه آزاد لنگرود مدعی بود که دانشگاه آزاد استان موافق حضور این سخنران نیست، در حالیکه بعد مشخص شد نامه ایی از دانشگاه لنگرود برای استان ارسال نشده است! از دانشگاه آزاد استان گیلان خواهشمندیم نسبت به این ادعایی که این شخص دارد روشنگری نمایند.

 

درپایان انتظار داریم که این مسئول هرچه زودتر نسبت به عذرخواهی اقدام و همکاری لازم را برای برگزاری این یادواره بنماید و متذکر می شویم که شما مسئولین هرچه دارید از حرمت خون شهدا است پس مراقب اعمالتان باشید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه