نماینده مردم رشت در مجلس:

بدعهدی آمریکا برجام یک را متوقف می‌کند/ آمریکا به دنبال نفوذ در ارکان نظام است

کوچکی نژاد گفت: کسانی که از برجام شاد بودند و تصور می‌کردند یک شبه آمریکایی‌ها و طرف مذاکره با ایران مشکلات کشور را برطرف می‌کنند باید پاسخگو باشند.

بدعهدی آمریکا برجام یک را متوقف می‌کند/ آمریکا به دنبال نفوذ در ارکان نظام است

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اظهارات هاشمی درباره برجام، اظهار کرد: برجام اقدام کل نظام بود.

وی افزود: با وجود نگرانی‌های دلسوزان نظام برای تنویر افکار عمومی دنیا و برخی خوش‌باورانی که به آمریکا و اروپا دل بسته‌اند، برجام انجام شد و سخنان منتقدان برجام به خاطر دلسوزی و کمک بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از گذشت چند ماه مشخص شد که آمریکا قصد کمک به ایران را ندارد، تصریح کرد: آمریکا در تلاش است تا به هر نحوی در ارکان نظام نفوذ کند.

وی ادامه داد: کسانی که از برجام شاد بودند و تصور می‌کردند یک شبه آمریکایی‌ها و طرف مذاکره با ایران مشکلات کشور را برطرف می‌کنند باید پاسخگو باشند نه افرادی که با تردید و نگرانی تلاش می‌کردند این تعاملات بین‌المللی به نتیجه برسد.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه رفتار آمریکایی‌ها در مدت شکل‌گیری انقلاب و پس از آن اثبات کرده بود که آنها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند، تصریح کرد: کسانی که به دنبال اجرای برجام دوم، سوم و چهارم هستند باید پاسخ دهند که برجام اول چه دستاوردی داشته است.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران فریب آمریکایی‌ها را نمی‌خورد، خاطرنشان کرد: در صورت ادامه بد عهدی آمریکایی‌ها ملت ایران برجام اول را متوقف می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تا زمانی که آمریکایی‌ها به تعهدات خود عمل نکنند برجامی وجود ندارد تا بخواهند برجام‌های بعدی را اجرا کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه