مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت:

امروزه جوانان ما تشنه مطالب نو و به روز هستند و این امر لازمه ایجاد برنامه‌های نو برای جوانان است

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: این سازمان در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد واحد رشت، لاهیجان و دانشگاه علمی کاربردی رشت برگزار کرده است.

امروزه جوانان ما تشنه مطالب نو و به روز هستند و این امر لازمه ایجاد برنامه‌های نو برای جوانان است

محسن جعفری مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با تبریک و گرامیداشت مبعث رسول اکرم(ص) و با اشاره به اینکه امروزه سپاه پاسداران حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: استقلال باید در تمامی سطوح اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دنبال شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه شیطان بزرگ قصد تحمیل فرهنگ مبتذل غربی را به جوانان ما دارد تصریح کرد: تنها راه مقابله با فرهنگ مبتذل غربی در جنگ رسانه‌ای که امروزه استکبار جهانی به راه انداخته است افزایش بصیرت و هوش اسلامی است.

جعفری نقش رسانه‌ها را در راستای بصیرت‌افزایی، همراهی و جهت‌دهی افکار عمومی بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: امروزه نگاه ما باید خط ولایت فقیه، آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد تا از گزند دشمن در امان باشیم.

وی با اشاره به اینکه نگاه بسیج رسانه ایجاد یک انسجام و اتحاد در تمامی جناح‌های رسانه‌ای در مسیر انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: امروزه با جنگ نرمی که دشمن در فضای مجازی و حوزه رسانه پدید آورده است جنگ اول را رسانه‌ها انجام می‌دهند.

جعفری رسانه را کانون توجه دشمن دانست و افزود: ارتقای سواد رسانه‌ای و بصیرت افزایی در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه عرصه رسانه که امروزه جنگی خطرناک در آن پدید آمده است یک لزوم و نیاز در جامعه اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: دشمن به صراحت اعلام کرده است که همواره بیدار است و در راستای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی شبانه روز در حال تلاش است پس باید باهوشیاری و بصیرت تمامی ابعاد و حرکت دشمن را رصد و برای آن برنامه داشته باشیم.

جعفری با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه گیلان در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای، کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد واحد رشت و لاهیجان و دانشگاه علمی کاربردی رشت برگزار کرده است افزود: این کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع ارتقای سواد رسانه ای، فضای مجازی، تهدیدات چالش‌ها و فرصت‌ها در حوزه رسانه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه جلسات ارتقای سواد رسانه‌ای در مدارس و در بین دانش آموزان گیلانی هم برگزار شده است خاطرنشان کرد: امروزه جوانان ما تشنه مطالب نو و به روز هستند و این امر لازمه ایجاد برنامه‌های نو برای جوانان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه ایجاد فضایی نو نیازمند همکاری و حمایت تمامی دستگاه‌های فرهنگی در استان است تصریح کرد: فضای رسانه به حدی مهم است که مقام معظم رهبری فرمودند “اگر فرصت داشتم خود مدیریت این فضا را برعهده می‌گرفتم” و این امر نشان دهنده اهمیت والای این جایگاه است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه