ماهی‌سفید طلایی در سفیدرود آستانه‌اشرفیه صید شد!+ عکس

این ماهی سفید طلایی دارای ۴۰ سانتی‌متر طول و ۸۵۰ گرم وزن است و نیمه بالایی این ماهی به رنگ زرد طلایی و نیمه پائینی آن به رنگ سفید می‌باشد.

به گزارش ۸دی، حمیدرضا سلیمانی روز سه‌شنبه بابیان اینکه این قطعه ماهی مولد نر منحصربه‌فرد، روز گذشته (دوشنبه) در حاشیه صید ماهیان مولد توسط صیدشده است اظهار داشت: این ماهی سفید طلایی دارای ۴۰ سانتی‌متر طول و ۸۵۰ گرم وزن است و نیمه بالایی این ماهی به رنگ زرد طلایی و نیمه پائینی آن به رنگ سفید می‌باشد.

وی با نادر خواندن این‌گونه ماهی سفید گفت: این ماهی سفید طلایی‌رنگ، برای بررسی بیشتر به مراکز تحقیقاتی استان فرستاده شده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه صید ماهیان استخوانی مولد از بیست و سوم اسفندماه سال گذشته در دو کیلومتر از حریم رودخانه سفیدرود این شهرستان آغازشده خاطرنشان کرد: تعداد ۳۰ نفر از صیادان نیز در این طرح در جهت صید ماهیان استخوانی مولد تحت نظارت اداره شیلات فعالیت دارند.

وی بابیان اینکه طرح صید ماهیان مولد استخوانی در این شهرستان در نیمه نخست اردیبهشت‌ماه پایان می‌یابد افزود: تاکنون بیش از ۲۴ هزار قطعه از انواع ماهیان مولد استخوانی در رودخانه سفیدرود آستانه‌اشرفیه صید و به مراکز تکثیر و بازسازی ذخایر دریایی استان ارسال شده است./ایرنا

ماهی سفید طلایی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه