سردار نقدی در یادواره شهدای رشت:

امروز عده‌ای می‌خواهند پیروزی‌های به دست آمده را با منطق سازش مصادره کنند

نقدی گفت: اگر قرار بود تسلیم شده و سازش کنیم و با ظلم ظالم کنار بیاییم در دوران شاه و صدام خیلی منطقی تر بود زیرا طرف مقابل خیلی قوی تر بود و ما ضعیف تر بودیم.

امروز عده‌ای می‌خواهند پیروزی‌های به دست آمده را با منطق سازش مصادره کنند

به گزارش خبرنگار ۸دی، سردار نقدی در مراسم یادواره شهدا در گیلان با تاکید بر اینکه پیشرفت چشمگیر اسلام در دنیا ، عزت و شرف و استقلال ایران و شکست های پی در پی مستکبرین و زورگویان عالم و غلبه حق بر باطل را مدیون ایثار و گذشت و فداکاری شهدا هستیم گفت: این شهدا بودند که ما را از شرایط تاریک و نکبت بار دوران ستم شاهی رهانیدند و نپام اسلامی را به ما هدیه کردند.

photo_2016-02-08_20-53-38

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مجلس شهدا با مجلس عزای معمولی متفاوت است و تنها حضور و ادای احترام در آن کافی نیست بلکه مجلس شهدا ، مجلس درس گرفتن از مکتب شهداست ، مجلسی است برای اینکه عزم ها را جزم کنیم و با آرمان شهدا آشنا شویم زیرا اگر صرف یک ادای احترام باشد زندگی سعادتمند را برای ما به دنبال نخواهد داشت، آن مجلسی را مجلس شهدا باید دانست که از پای آن انسان ها عزمشان جزم شود برای مبارزه با یزید ها و تلاش برای تحقق آرمان های شهدا.

نقدی با تاکید بر اینکه شهدا به ما آموختند که دنیا همین عرصه مادی نیست بلکه دنیای بزرگتری پیش روی ماست و صرفا این دنیا محلی برای آزمایش جهت ورود به آخرت جاودان است و به ما آموختند که نباید خودمان و سرمایه هایمان را به دنیای کوتاه گذر بفروشیم اضافه کرد: آنهایی که همه ی دنیا را در همین چند روز زندگی می بینند و حاضر می شوند برای دستیابی به یک رفاه مادی بهتر ارزش های انسانی و کرامت های اخلاقی را زیر پا بگزارند و هم نوای با ظالمان و ستمگران شده و همدست زورگویان و جباران و آدم کشان بشوند بویی از منطق شهدا نبرده اند ولو اگر به خانه شهید بروند و عکس شهید را بالای سر خود بگزارند.

photo_2016-02-08_20-51-47

وی افزود: منطق شهدا منطق قرآن است که می فرماید به کسی ظلم نکن و زیر بار ظلم نرو ، انسان باش و کرامت خود را حفظ کن زیرا خدا تو را با کرامت آفریده است و فطرت پاک خود را برای زندگی ننگین در دنیا نفروش.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در دوران خفقان ستمشاهی بهانه برای فرار از مبارزه بسیار زیاد بود ، اما منطق شهدا ادای تکلیف بود و به آن عمل کردند با آنکه همه ی امکانات دست رژیم شاه بود و همه ی دنیا از او حمایت می کردند اما آنها گفتند یا در این دنیا به آزادی از دست زورگویان می رسیم و یا به زندگی والاتر در آخرت دست می یابیم.

نقدی اظهار داشت: در دوره ی جنگ ایران و عراق همه ی دنیا از صدام حمایت می کردند علی الخصوص آمریکا که اطلاعات دست اول آواکس ها و جاسوسان خود را در اختیار او قرار می داد و حتی خودش تنها کشوری بود که نیروهای مسلح خویش را وارد جنگ با ایران کرد، فرانسوی ها هواپیما و موشک و پیشرفته ترین پدافند هوایی را در اختیار صدام قرار دادند ، کشور های اطراف پول خرج کردند ، اما شهدا از مبارزه فرار نکردند زیرا این منطق شهدا بود که با ظلم مبارزه کنند.

وی افزود: اما در همه ی این دوره ها همیشه عده ای بودند که مبارزین را به سازش دعوت می کردند و می گفتند شما خرد ندارید ، با این شاه نمی شود در افتاد ، با صدام نمی شود جنگید ، مبارزه را بگذارید کنار و بیایید زندگی کنیم ، می گفتند چند پست به منافقین بدهید تا دست از سر ما بردارند ، می گفتند اروند را به صدام بدهید تا مسئله حل شود اما منطق و راه امام و شهدا ایستادگی در مقابل ظالمین بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام در هفتم تیر پس از شهادت شهید بهشتی هشدار داد عده ای همواره تا آخر خواهند بود و می خواهند ایران را به سمت آمریکا سوق دهند و این کار ها می شود تا ما تسلیم آمریکا شویم ، این مسئله همزاد انقلاب است و تا آخر هم خواهد بود.

نقدی اضافه کرد: اگر قرار بود تسلیم شده و سازش کنیم در آن دوره ها منطقی تر بود زیرا ما خیلی ضعیف تر بودیم و دشمن بسیار قوی و فاصله زیاد و فاحش ، اگر قرار بود با ظلم ظالم کنار بیاییم در دوران شاه خیلی منطقی تر بود ، در دوره ترور ها خیلی منطقی تر بود ، اگر قرار بود با زورگویان کنار بیاییم در دوره صدام منطقی تر بود تا امروز که اسلامی دنیا را به خود جلب کرده است و دارای دست هایی بلند است و قدرت فراوانی یافته است.

 

وی با بیان اینکه امروز عده‌ای می‌خواهند پیروزی‌های به دست آمده را با منطق سازش مصادره کنند، افزود: اگر برای مذاکره دعوت می‌شویم به دلیل موفقیت در مناطق نیل و الزهرا سوریه است.

این مقام مسئول گفت: اگر دیپلماسی بلد بودید صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌داشتید تا در مذاکرات امتیاز بگیرید، در مذاکره باید خود را قوی نشان داد و روشن و واضح است که دیپلماسی نمی‌تواند ما را در دنیا موفق کند.

نقدی عزت و تسلیم‌ناپذیری ملت ایران را برگرفته از مرام امام حسین (ع) و منطق دین دانست و اضافه کرد: منطق شهدا و بسیجیان است که یقه نیروهای آمریکایی را در خلیج فارس می‌گیرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه