اصل وحدت و گسترش محبت در پرتو معنویت است

رئیس دانشگاه آزاد واحد لنگرود، اظهار داشت: اگر دنبال سعادتمندی و رستگاری هستیم باید خصوصیات اخلاقی و رفتاری آن حضرت را که بهترین سبک زندگی برای انسان است سرلوحه اعمال خود قراردهیم.

اصل وحدت و گسترش محبت در پرتو معنویت است

به گزارش ۸دی به نقل از روشن خبر، کیوان صائب، رئیس دانشگاه آزاد واحد لنگرود، با تبریک ولادت باسعادت پیام آور رحمت حضرت محمد(ص) و بنیانگذار فقه جعفری و تشیع، حضرت امام جعفرصادق(ع)، و هفته وحدت به تفصیل پیرامون شخصیت ملکوتی پیامبرعظیم الشان اسلام و عظمت رسالت نبوی و اهمیت مودت و محبت درتعالیم دینی اشاره نموده و بیان داشت: اصل وحدت و گسترش محبت در پرتو معنویت است.

وی افزود: همانطور که پیامبر اسلام(ص)  در ابتدای بعثت خود خصومت های آن دوران را به محبت و برادری تبدیل کرد وظیفه ما مسلمانان نیز در همین راستا هست که در عصر جدید با الگو گرفتن از آن پیامبر بزرگ (ص) در شرایط دشوار روز، تفرقه و دشمنی ها را به مهرورزی و دوستی بدل سازیم .

دکتر صائب اظهار داشت: اگر دنبال سعادتمندی و رستگاری هستیم باید خصوصیات اخلاقی و رفتاری آن حضرت را که بهترین سبک زندگی برای انسان است سرلوحه اعمال خود قراردهیم.

وی با اشاره به ولادت امام جعفر صادق(ع) که بنیانگذار فقه جعفری و تشیع است و ما پیرو مذهب آن امام بزرگوارهستیم؛ تصریح کرد: مذهبی که مبانی آن توسط امام جعفرصادق(ع)، زمانی که همه مذاهب فقهی در حال شکل گیری بودند؛ پی ریزی شد که جایگاه آن نزد خداوند بسیار رفیع می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه