تامینی:اختلاف های فاحش بین حقوق بازنشستگان در کشور فاجعه است

حسن تامینی با بیان اینکه عضو هیئت علمی که در رشته های آناتومی فعالیت دارد دریافتی بسیار متفاوتی با جراحی دارد گفت:این تفاوت در آمد ها با هیچ منطقی هم خوانی ندارد.

تامینی:اختلاف های فاحش بین حقوق بازنشستگان در کشور فاجعه است

به گزارش ۸دی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه فاجعه ای در حوزه حقوق بازنشستگان در کشور وجود دارد گفت:دریافتی های بازنشستگان دهه ۶۰ تا ۷۰ اصلا قابل پذیرش نیست .

حسن تامینی لیچائی  تفاوت در بین درآمدهای اقشار مختلف جامعه را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت:ما نیز به تفاوت در آمدها معترض هستیم.

photo_2015-12-15_20-39-36

وی با بیان اینکه عضو هیئت علمی که در رشته های آناتومی فعالیت دارد دریافتی بسیار متفاوتی با جراحی  دارد گفت:این تفاوت در آمد ها با هیچ منطقی هم خوانی ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد:در گروهی که پر ستار ،تکنسین اتاق عمل و یک پزشک جراح حضور دارند دریافتی ها از زمین تا آسمان باهم متفاوت است و باید این امر اصلاح شود

تامینی با بیان اینکه هیچ کجای دنیا به این میزان تفاوت دریافتی ها فاحش نیست خاطرنشان کرد:من به این امر معترض هستم و با توجه به اینکه در کمیسیون بهداشت پزشکان فوق تخصص حضور دارند ولی باز هم اعتراض خود را اعلام کرده ایم و خواهان اصلاح این امر هستیم.

وی با بیان اینکه فاجعه ای در حوزه حقوق بازنشستگان در کشور وجود دارد گفت:دریافتی بازنشستگان فرهنگی فاجعه است و دریافتی های بازنشستگان دهه ۶۰ تا ۷۰ اصلا قابل پذیرش نیست .

تامینی با اشاره به برنامه ای برای افزایش دریافتی فرهنگیان افزود: این امر باید از قبل برنامه ریزی شود یا در بودجه سالانه دیده شود یا از محل صندوقدر نظر گرفته شود و یا در برنامه ششم تدوین شود .

وی افزود: پی گیری های نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادامه دارد تا این تفاوت فاحش در دریافتی ها کاهش یابد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
چند سال نماینده بودید وضلمی که در تفاوت پرداختی بازنشسته ها بود رفع نکردید در این چند ماه پایانی ودر بودجه 95 از خود باقیات وصالحات به جا بگذارید واین ظلم را در نظام اسلامی بردارید .فرهنگی وبا مدرک لیسانس 10 سال پیش بازنشسته شدم وهمکارم با مدرک دیپلم وامسال بازنشسته شدند میزان دریافتی بیشتر از من دارند که خود این دریافتی در این دوران هزینه وگرانی وبیماری رقمی نیست چه برسد به رقم دریافتی ما که در سالیان قبل کمتر بوده وبه یک میزان افزایش نیافته است حداقل این اختلاف حقوق را بردارید
در حاشیه