عوامل اجرایی انتخابات به هیچ فرد و گروهی اجازه قانون‌شکنی نمی‌دهند

فرماندار رودبار تأکید کرد : عوامل اجرایی انتخابات بعنوان بازوان نظام اجازه نخواهند داد بعضی افراد یا جریانات برای دست یابی به اهداف خود با قانون شکنی ، اعتماد مردم به سلامت انتخابات را مخدوش کنند.

عوامل اجرایی انتخابات به هیچ فرد و گروهی اجازه قانون‌شکنی نمی‌دهند

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو سید محمد احمدی در نشست شورای مشورتی شهرستان رودبار که با حضور ائمه جمعه و اعضای شورای تأمین برگزار شد، اظهار کرد : بعد از جلب حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردمی، انتخاب مجلس قوی و کارآمد با حضور نمایندگان توانمند و متعهد از جمله اهداف مهم کشور در این برهه از زمان است که ائمه جمعه در این رابطه می‌توانند مردم را راهنمایی کنند و یاری رسانند.

وی افزود: تریبون مقدس نمازجمعه علاوه بر کارکردهای مفید تبیینی بسیار و تعامل و همراهی که با دولت و سایر بخش‌های نظام دارد، در ایجاد شور و نشاط سالم انتخابات و تبری جامعه از روش‌های ناصواب و غیر منطقی جلب آراء می‌تواند کمک شایانی کند.

احمدی خاطرنشان ساخت: استراتژی دولت تدبیر و امید در انتخابات، حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ آراء، امانتداری و سلامت و عمل به قانون است تا با ایجاد یک فضای سالم انتخاباتی با رقابت تعریف شده بر اساس موازین و چارچوب‌های قانونی مردم بتوانند با تأمل، تأنی، بررسی و تحلیل خود بدون هیچ دغدغه و به دور از شور و هیجان‌های کاذب نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را انتخاب کنند.

نماینده‌عالی دولت در رودبار تأکید کرد: عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان بعنوان بازوان نظام اجازه نخواهند داد بعضی افراد یا جریانات برای دست‌یابی به اهداف خود با قانون‌شکنی، اعتماد مردم به سلامت انتخابات را مخدوش کنند.

وی همچنین تصریح کرد: جرائم و تخلفات انتخاباتی، تحریک عواطف و احساسات مردم، دادن وعده‌های غیر عملی، تخریب دیگران و دیگر اقدامات ناشایست انتخاباتی که توسط نامزدهای احتمالی انتخابات صورت می‌گیرد، از چشم مجریان انتخابات، قانون و ناظران دور نخواهد ماند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه