عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس :

شورش منطقه علیه عربستان با همراهی سعودی‌ها با آمریکا و رژیم صهیونیستی/ دست‌آویز شدن نتانیاهو به یک آهن‌پاره برای ملت‌های بیدار خنده‌آور است

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دست‌آویز شدن نتانیاهو به یک آهن‌پاره برای ملت‌های بیدار خنده‌آور است.

شورش منطقه علیه عربستان با همراهی سعودی‌ها با آمریکا و رژیم صهیونیستی/ دست‌آویز شدن نتانیاهو به یک آهن‌پاره برای ملت‌های بیدار خنده‌آور است

به گزارش هشت دی،سید علی آقازاده در رشت با اشاره به کنفرانس اخیر در مونیخ و رفتارهای سیرک گونه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر امور خارجه عربستان در آن اظهار کرد: رفتار نتانیاهو و الجبیر در کنفرانس مونیخ آلمان نتیجه حوادث خاورمیانه و جبهه مقاومت در مقابل جبهه استکباری و سلطه در منطقه است.

وی با بیان اینکه دست‌آویز شدن نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به یک آهن‌پاره برای ملت‌های بیدار خنده‌آور است افزود: نتانیاهو تلاش داشت تا افکار عمومی را تحت تأثیر خود قرار دهد درحالی‌که به قول وزیر امور خارجه کشورمان اقدام نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تنها یک نمایش سیرکی بود.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی تاکنون به‌عنوان مادر فتنه در منطقه فعالیت کرده و همیشه به‌عنوان مجری راهبرد آمریکا در منطقه بوده است.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تضعیف قوای دفاعی رژیم صهیونیستی و روبه‌زوال رفتن آن در منطقه خاطرنشان کرد: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضربه‌ای که در حادثه F16 خورده تمام قدرت‌نمایی و حیثیتش را در حوزه هوافضا و صنایع دفاعی ازدست‌داده و خواست با حرکت امروزش به‌گونه‌ای خود و هم‌پیمانانش را آرام کند.

آقازاده افزود: نتانیاهو در تلاش بود تا با اقدام امروز خود یک سوءاستفاده تبلیغاتی کند اما افکار عمومی و حداقل کسانی که تقلب را از غیر تقلب می‌شناسند پی برده‌اند که رژیم پوشالی اسرائیل یک دروغ‌گو بزرگ است.

وی درباره اظهارات سخیف وزیر امور خارجه عربستان سعودی گفت: اظهارات الجبیر هم تازگی ندارد و راهبردهای استراتژیکی نزدیکی که بین عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی وجود دارد چنین رفتاری برآیندی از یک ایده و استراتژی مشخص است.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه عربستان سعودی ایران را پس از انقلاب اسلامی یک خاری در چشم می‌پندارد و سعی می‌کند نقش جمهوری اسلامی را در منطقه به‌عنوان یک آشوب گر و ناامن کننده معرفی کند تصریح کرد: عربستان معتقد است ایران به یمن سلاح می‌فروشد و همین استراتژی را عراق و لبنان نیز دنبال می‌کند و سعی دارد تا هژمونی خود را در منطقه ثابت کند درحالی‌که همیشه شکست‌خورده است.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه همراهی عربستان سعودی با آمریکا و رژیم صهیونیستی ملت و کشورهای منطقه را روزبه‌روز علیه عربستان سعودی می‌شوراند افزود: ایران بیداری اسلامی را بر همه‌چیز ترجیح می‌دهد و مشخص هست که ملتی که چنین دیدگاهی دارد همه کشورها را با خود همراه می‌کند و روزبه‌روز ملت‌های منطقه بیدارتر می‌شوند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه