آغاز عملیات لوله گذاری آب شرب دو روستای شفت

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان شفت از آغاز عملیات لوله گذارى به منظور تأمین آب شرب روستاهاى برزوهندان و شالده این شهرستان خبر داد

آغاز عملیات لوله گذاری آب شرب دو روستای شفت

به گزارش ۸دی؛ به نقل از دانا ابراهیم پارسا صبح امروز در گفتگو با صبح شفت اظهار کرد: عملیات لوله گذارى به طول ۴۴ کیلومتر به منظور تأمین آب شرب روستاهاى برزوهندان و شالده آغاز شد.

وی با بیان اینکه این عملیات با اعتبارى بالغ بر ٩۵٠ میلیون تومان انجام می پذیرد گفت: این عملیات پس از اتمام فصل کشاورزى ودریافت مجوز حفارى از اداره کل راه وشهرسازى استان آغاز گردید.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان شفت با بیان اینکه با اتمام این عملیات ۴٩۴ خانوار از نعمت داشتن آب سالم و کافی برخوردار می شود افزود: آب مورد نیاز روستاهاى فوق ازتأسیسات آب شرب مجتمع تکرم تأمین مى شود .

پارسا افزود: در سال هاى اخیر  از طریق مجتمع آبرسانى تکرم روستاهاى تکرم، ناصران ، چوسر، خمیران و کوزان از نعمت آب آشامیدنى سالم برخوردار گردیده اند.

2

 

وی تأسیسات مجتمع آبرسانی تکرم را دو حلقه چاه عمیق،یک باب مخزن بتنى با گنجایش یک میلیون لیتر و تاسیسات جانبى شامل : سیستم کلرزنى، سینى هوادهى، تصفیه فیزیکى، ماسه گیر وایستگاه هاى پمپاژ مى باشد عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد: با تأمین اعتبار مورد نیاز از محل اعتبارات سال جارى، شاهد برخوردارى روستاهاى شالده و برزوهندان از این نعمت خدادادی باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه