فغانی از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: هر کسی که فیلم بازی پرسپولیس-ذوب‌آهن را ببیند متوجه می‌شود که صحنه‌ای که پنالتی اعلام کردیم پنالتی نبود.

فغانی از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، علیرضا فغانی در خصوص محرومیت ۴ جلسه‌ای اش از قضاوت به دلیل اشتباهات داوری در دیدار پرسپولیس- ذوب‌آهن گفت: طبق قانونی که وجود دارد ما اجازه نداریم مصاحبه کنیم اما یک موضوع را باید بگویم و آن این است که اظهار نظرهایی که از قول من در این مدت منتشر شده صحت ندارد.

وی ادامه داد: در یکی از روزنامه‌های ورزشی امروز از قول من عنوان شده که فیلم بازی را دیده‌ام و پنالتی که اعلام کردم درست بوده اما با قاطعیت می‌گویم که این مسئله شیطنت یکی از خبرنگاران است و من چنین حرفی نزدم.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در ادامه اظهار داشت:‌ هر کسی که فیلم بازی را ببیند متوجه می‌شود که آن صحنه پنالتی نبود و تصمیم ما اشتباه بود و قطعا تصمیمی که در این صحنه گرفته شده تصمیم درستی نیست و اعلام پنالتی کار درستی نبود.

فغانی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل این اشتباه از هواداران واقعی تیم فوتبال پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم چرا که آنها می‌دانند اتفاقات فوتبالی وجود دارد واین سوت هم در راستای اتفاقات فوتبالی بود نه چیز دیگر و باز هم از هواداران واقعی پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه