جشن گرفتن برای مذاکرات هسته ای کار خوبی نیست/ مگر محتاج آمریکا هستیم؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرف های مقابل باید جشن بگیرند که می خواهند رابطه خود را با ایران خوب کنند ما که به آنها نیاز نداریم.

جشن گرفتن برای مذاکرات هسته ای کار خوبی نیست/ مگر محتاج آمریکا هستیم؟

صفر نعیمی رز در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ اظهار کرد: مقام معظم رهبری از قبل می دانستند که این توافق انجام می شود و ما هم می گوییم که انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه بیانیه برنامه جامع اقدام مشترک ایران و ۱+۵ صادر شد، افزود: از تاریخ صدور این بیانیه به مدت دو ماه فرصت است که شورای عالی امنیت رصد و بررسی کند و آن را به تصویب برساند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه در مرحله بعدی وارد مجلس می شود کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز آن را بررسی می کند، گفت: بعد از آن نیز دو ماه فرصت باقی است که توافقنامه امضا شود و در حقیقت چهار ماه مانده است که توافق نهایی شود.

نعیمی تاکید کرد: اگر از عوام سوال کنید می گویند توافق انجام شد ولی اگر از افراد خاص سوال کنید می گویند نمی دانیم.

وی خاطرنشان کرد: انچه که مدنظر مقام معظم رهبری است که ایشان فرمودند بروید مذاکره کنید اگر نتیجه داد چه بهتر و اگر نداد درس عبرت است و در هر حال ما پیروز هستیم .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه در مورد جشن هسته ای یک عده پیش دستی کردند و جشن گرفتند افزود: باید متذکر می شدند چراکه این توافق نهایی نیست و باید مرحله اجرایی توافقنامه مصوب شود.

نعیمی با اشاره به اینکه جشنی که در برخی از نقاط کشور انجام شد درست نبود؛ خاطرنشان کرد: چون ما محتاج آنها نیستیم، طرف های مقابل باید جشن بگیرند که می خواهند رابطه خود را با ایران خوب کنند ما که به آنها نیاز نداریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه