پذیرایی از پرسنل خدماتی با دستان فرماندار صومعه‌سرا+تصاویر

در اقدامی تحسین برانگیز پرسنل خدماتی ادارات بخش میرزاکوچک گوراب زرمیخ مهمان ضیافت افطاری فرماندار صومعه‌سرا بودند که فرماندار با دستان خود از آنها پذیرایی کرد.

پذیرایی از پرسنل خدماتی با دستان فرماندار صومعه‌سرا+تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز، در اقدامی تحسین برانگیز پرسنل خدماتی ادارات بخش میرزاکوچک گوراب زرمیخ مهمان ضیافت افطاری فرماندار صومعه‌سرا بودند که فرماندار با دستان خود از آنها پذیرایی کرد.

در این ضیافت فرماندار صومعه‌سرا، معاون فرماندار، شهردار و بخشدار گوراب زرمیخ و همه پرسنل خدماتی ادارت بخش گوراب زرمیخ به خصوص پرسنل خدمات شهرداری حضور داشتند.

حسین اسماعیل‌پور، فرماندار صومعه‌سرا در این مراسم اظهار کرد: برپایی ضیافت افطاری از سنت‌های حسنه ائمه معصومین(علیه‌السلام) است و این مراسم نیز به منظور تکریم و ترویج این سنت حسنه و نیز ایجاد انس و الفت بیش از پیش  بین مجموعه کارکنان و فرمانداری برپا شده است.

وی با بیان اینکه زحمات پرسنل خدماتی شهرستان قابل تقدیر است، افزود: این ضیافت بهانه‌ای برای تشکر از شما عزیزان برای خدامت دهی بی‌منت شایسته و صادقانه به شهروندان است.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به خودسازی و تهیب نفس در این مبارک، گفت: در ماه مهمانی خداوند متعال، درهای رحمت گشوده شده و باید تلاش کرد از برکات وجودی این ماه، نهایت بهره را برد.

اسماعیل‌پور تصریح کرد: آرزوی قبولی طاعات وعبادات وموفقیت وشادکامی روز افزون برای پرسنل خدماتی بخش میرزاکوچک را از خداوند منان مسئلت دارم.





نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
صومعه
تیتر میکردین احمدی نژادیسم در دولت روحانی اینقد از این کارهای پوپولیسمی بدم میاد خب اگه قصدش خدمت و پذیرایی بوده چرا اجازه داده عکس بگیرن؟
عبدالله
احسنت به این فرماندار کار خوب را باید اشاعه داد خدا هم در قرآن می گوید : صدقه دهید چه در خفا و چه بصورت آشکارا اگر اشکال داشت خدا نمی گفت آشکارا انجام دهید اشاعه معروف باعث فراگیر شدن آن و کاهش منکر می شود
در حاشیه