فرماندار صومعه سرا:

حضور و مشارکت مردم در انتخابات به منزله پشتیبانی نظام است

فرماندار صومعه سرا با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: حضور گسترده و مشارکت مردم در انتخابات به منزله پشتیبانی نظام است.

حضور و مشارکت مردم در انتخابات به منزله پشتیبانی نظام است

به گزارش ۸دی،سید جلال سید محمدی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اشاره به در پیش بودن مهم‌ترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور، اظهار کرد: انتخابات در شرایط فعلی جامعه یک حرکت بزرگ بوده و همه دنیا به این انتخابات چشم دوخته‌اند.

وی تأکید کرد: به اندازه حضور گسترده و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، به منزله پشتیبانی از کشور و نظام ونشان دهنده اقتدار ملی در عرصه‌های مختلف بین المللی است.

فرماندار صومعه سرا تصریح کرد: مشارکت در انتخابات امر کوچکی نیست و برای شرکت در این حرکت بزرگ ملی همه به پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت.

وی به نقش مهم رسانه‌ها در امید آفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: به عنوان متولیان و گروه‌های مرجع صاحب قلم و فکر و اندیشه باید امید را در جامعه زنده نگه داریم.

فرماندار صومعه سرا گفت: همراهی و همگامی همه آحاد جامعه در انتخابات ملی و میهنی سبب حماسه بزرگ و بیمه کشور خواهد شد.

سید محمدی در ادامه افزود: همه ارکان انتخابات اعم از هیأت اجرایی و نظارت و دستگاهی امنیتی و نیروهای بازرسی به عنوان تشکیل دهنده تیم انتخابات هر یک در جایگاه خودشان وظایفی را برای برگزاری انتخابات سالم و آرام در روز ۲۸ خرداد انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات موظف به رعایت قانون انتخابات هستیم، افزود: تکلیف ما انجام وظیفه است و نتیجه آرای اذعان مردم و باید در حفظ و نگهداری امانت مردم کوشا باشیم.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به پیش بینی ۲۲۰ شعبه اخذ رأی در این شهرستان، گفت: پنج هزار نفر در برگزاری انتخابات مشارکت می‌کنند.

سید محمدی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل تبلیغات انتخابات ۱۴۰۰، چنانچه نامزدها و یا رؤسای ستاد آنها قصد دایر نمودن ستاد انتخاباتی و یا برگزاری تجمع و سخنرانی عمومی در شهرستان دارند، باید طی مکاتبه‌ای درخواست خود را به فرمانداری اعلام و پس از اخذ مجوزها لازم از نسبت به این امر اقدام کنند.

گفتنی است آئین افتتاح و تأسیس بخشداری‌های طاهرگوراب و ضیابر، همچنین آئین عملیات اجرای کلنگ زنی تصفیه خانه بزرگ شهر صومعه سرا با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان و پست ۶۳ کیلوولت ضیابر با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان، با حضور معاون رئیس جمهور، و میهمانان استانی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه