رئیس دانشگاه گیلان خبر داد:

رتبه اول دانشگاه گیلان در برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی

 رئیس دانشگاه گیلان گفت: این دانشگاه موفق شد رتبه اول را در برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی سال ۱۴۰۲ دانشگاه.های کشور کسب کند.

رتبه اول دانشگاه گیلان در برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  فرید نجفی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت بسیار زیاد اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی، اظهار کرد: یکی از رسالت‌ها و راهبردهای دانشگاه گیلان در خصوص اشتغال به کار دانشجویان پس از فارغ التحصیلی، آماده‌سازی آنها جهت ورود به بازار کار می باشد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر تلاش و کوشش زیادی در راستای افزایش مهارت‌های شغلی و حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه گیلان صورت پذیرفته است، ادامه داد: برای این منظور رویدادها و برنامه‌های متنوع و متعددی در دانشگاه گیلان به اجرا در آمده است.

رئیس دانشگاه گیلان تصریح کرد: بر اساس گزارش جامع پایش مهارت‌افزایی در سال ۱۴۰۲ توسط معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از بین ۹۲ دانشگاه، پژوهشگاه و مراکز آموزش عالی کشور که آمار آن به دفتر ارتباط به جامعه و صنعت وزارت عتف ارائه شده بود؛ دانشگاه گیلان رتبه اول را در برگزاری دوره های مهارت.افزایی در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داد.

نجفی افزود: در این گزارش در بخش بیشترین دوره تخصصی، دانشگاه گیلان رتبه اول را نیز کسب نموده است؛ علاوه براین دانشگاه گیلان در برگزاری دوره های عمومی و برگزاری دوره ها با مشارکت واحدهای صنعتی نیز در بین دانشگاه‌های برتر قرار گرفت.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود انشالله تمامی دانشجویان دانشگاه گیلان بتوانند بعد از فارغ التحصیلی، در حوزه تخصصی خود صاحب شغل و کسب و کار شوند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه