وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

هزینه ۲۴ هزار میلیاردی برای افتتاح قطعه آخر آزادراه رشت – قزوین

وزیر راه و شهرسازی از هزینه ۲۴ هزار میلیارد ریالی برای افتتاح قطعه آخر آزادراه رشت – قزوین خبر داد و گفت: ترافیک چندساعته باعث خستگی و نگرانی مسافران و مردم منطقه شده بود که دیگر شاهد آن نخواهیم بود.

هزینه ۲۴ هزار میلیاردی برای افتتاح قطعه آخر آزادراه رشت – قزوین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  مهرداد بذرپاش صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از قطعه آخر آزادراه رشت – قزوین با اشاره به مشکلات ترافیکی در این آزادراه اظهار کرد: تردد در این مسیر موجب گله‌مندی مردم بوده و ترافیک چندساعته باعث خستگی و نگرانی مسافران و مردم منطقه شده بود.
وی با بیان اینکه اکنون با بهره‌برداری از این مسیر دیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود افزود: در راستای حل معضل این منطقه و مشکل مردم برای ساخت این پروژه تسریع شد و اینک شاهد بهره‌برداری این آزادراه هستیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به طول ۸/۵ کیلومتری این مسیر آزادراهی گفت: ۵/۵ کیلومتر تونل و پل در این مسیر است.
بذرپاش ادامه داد: ۲۴ هزار میلیارد ریال برای بهره‌برداری از قطعه آخر آزادراه رشت – قزوین هزینه شده که بر اساس ارزش روز بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال است.

 وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در مسیر برگشت ملاحظات اجتماعی مردم منطقه در نظر گرفته شده است، افزود: این مهم اصول اصلی کار بود که ضمن حل مشکل ترافیک این مسیر مهم کشور، اشتغال و کسب‌وکار مردم منطقه به خطر نیفتد؛ از اینرو قرار شد که مسیر برگشت از همان مسیر سابق باشد.

 وی خاطرنشان کرد: اصرار رئیس‌جمهور بر گشایش ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین – رشت قبل از سال جدید بود تا مردم بتوانند در نوروز سال جدید از مزایای این مسیر بهره‌مند شده و از ترافیک های سنگین آن خلاصی یابند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه