استاندار گیلان:

شهروندان رشتی از تردد غیرضروری پرهیز کنند

 استاندار گیلان با بیان اینکه شهروندان از ترددهای غیرضروری در شهر رشت خودداری کنند، گفت: با این کار به عملیات برف‌روبی در کوچه‌ها و خیابان‌ها کمک کنند.

شهروندان رشتی از تردد غیرضروری پرهیز کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه نیروهای خدمات‌رسان اعم از راهداری، پلیس‌راه، هلال‌احمر و دستگاه‌های امدادی از جمله برق و آب گاز در خدمت‌رسانی با همه ظرفیت آماده‌باش و در حال فعالیت هستند اظهار کرد: اکثریت راه‌ها استان بازگشایی شده است.
وی با بیان اینکه خودروهای بدون تجهیزات ایمنی از تردد در مسیرها خودداری کنند اضافه کرد: در حال حاضر مشکل اصلی ما مسدودشدن راه‌ها به دلیل گیرکردن خودروهای بدون تجهیزات (از جمله زنجیرچرخ) در برف است.

استاندار گیلان با بیان اینکه از پلیس‌راه خواسته شده تا از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ جلوگیری کنند تصریح کرد: باتوجه‌به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در رشت شهروندان از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری کنند تا عملیات برف‌روبی در کوچه‌ها و خیابان‌ها انجام شود.

عباسی با اشاره به کاهش تدریجی بارش برف تا فردا اظهار کرد: با قطع بارش، جاده‌ها به دلیل برودت هوا لغزنده و یخبندان خواهد شد از اینرو ضروری است تا تمهیدات لازم اتخاذ شود و دستگاه‌ها اقدامات موردنیاز را انجام دهند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه