یارانه نقدی بهمن ۱۴۰۲ واریز شد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه نقدی بهمن ۱۴۰۲ دهک‌های چهارم تا نهم از ساعت ۲۴ امشب قابل‌برداشت است.

یارانه نقدی بهمن ۱۴۰۲ واریز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای با اشاره به واریز یارانه کمک معیشتی نوشت: پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن‌ماه سال جاری، در راستای اهداف دولت سیزدهم و توجه حداکثری به اقشار محروم جامعه، یارانه مرحله ۱۵۶ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به‌حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم کل کشور ۲۵ بهمن واریز شد. بر همین اساس، درصورتی‌که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم بودند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به‌حساب آنان واریز شده است.

یارانه کمک معیشتی بهمن‌ماه ۱۴۰۲ دهک‌های چهارم تا نهم نیز به‌ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان امروز به‌حساب سرپرستان خانوار واریز شده و از ساعت ۲۴ امشب (۳۰ بهمن) قابل‌برداشت است.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، رقم کامل یارانه برای ایشان قابل‌برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی‌مانده مبلغ به‌حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

درصورتی‌که سرپرستان خانوار پیش‌ازاین نسبت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون‌ریالی دوم کرونا اقدام کرده‌اند، باقی‌مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به‌حساب آنان کسر خواهد شد. همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات‌عالیات (اربعین) را دریافت کردند، اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

در ماه‌های گذشته پرداخت یارانه برای همه مشمولان، بیستم هر ماه انجام می‌شد؛ اما مقرر شد از بهمن‌ماه امسال، پرداخت یارانه بر اساس زمان‌بندی انجام شود. بدین ترتیب مستمری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور بیستم هر ماه، یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک‌های یک تا سه نیز ۲۵ هر ماه، یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی‌ام هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی سوخت، از ابتدای ماه انجام می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه