ترکیب احتمالی ایران مقابل قطر اعلام شد

سرمربی تیم ملی ایران ترکیب احتمالی ایران در مرحله نیمه‌نهایی هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مقابل قطر را اعلام کرد.

ترکیب احتمالی ایران مقابل قطر اعلام شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» تیم ملی فوتبال ایران که توانست با عبور از ژاپن خود را به مرحله نیمه‌نهایی هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برساند، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه در این مرحله به مصاف قطر خواهد رفت تا دومین فینالیست جام مشخص شود.

هر چند تیم ملی فوتبال ایران در غیاب مهدی طارمی ژاپن را شکست دهد و به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کند؛ اما سرمربی تیم ملی ناچار است به ترکیب تیم برنده دست بزند و تغییراتی ایجاد کند.

امیر قلعه نویی که در نشست خبری قبل از بازی امروز مقابل قطر در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا خبر از آمادگی بالای بازیکنان ایران داده بود، قصد دارد در این دیدار هم تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند.

سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به شرایط بازیکنان این تیم تغییر در ترکیب اصلی تیمش را نسبت به بازی با ژاپن قطعی دانست و عنوان کرد: در بازی با قطر هم باتوجه‌به تاکتیک حریف و همچنین خستگی بازیکنان تغییراتی را خواهیم داشت.

دیدگاهی که نشان می‌دهد تیم ملی ایران باتوجه‌به پایان محرومیت مهدی طارمی و همچنین تغییر استراتژی تیم ملی ایران تغییراتی را خواهد داشت.

هر چند پیش‌بینی ترکیب تیم ملی باتوجه‌به تفکرات امیر قلعه‌نویی دشوار است؛ اما به نظر می‌رسد باتوجه‌به شرایط موجود تیم ملی ایران در دیدار مرحله نیمه‌نهایی برابر قطر با ترکیب زیر به میدان برود:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضائیان، احسان حاج صفی، سامان قدوس، سعید عزت‌الهی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون.

انتهای خبر/

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه