رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

کشاورزان برای دریافت حواله کود به مراکز خدمات مراجعه کنند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه کشاورزان گیلانی با همراه‌داشتن کارت ملی می‌توانند برای دریافت حواله کود مزرعه خود به مراکز خدمات دولتی و غیردولتی خدمات کشاورزی مراجعه کنند، گفت: سال گذشته ۶۴ هزار و ۸۵۵ تن کود شیمیایی در بین کشاورزان گیلان توزیع شد.

کشاورزان برای دریافت حواله کود به مراکز خدمات مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» صالح محمدی امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه کشاورزان گیلانی با همراه‌داشتن کارت ملی می‌توانند برای دریافت حواله کود مزرعه خود به مراکز خدمات دولتی و غیردولتی خدمات کشاورزی مراجعه کنند، اظهار کرد: ثبت اطلاعات بهره‌برداران در سامانه پهنه‌بندی در مراکز دولتی خدمات کشاورزی پیش‌شرط صدور حواله و احراز هویت بهره‌برداری در سامانه پایش کود است.

وی با اشاره به واسپاری بخشی از امور سازمان جهاد کشاورزی در گیلان در اجرای قانون افزایش بهره‌وری کشاورزی به مراکز خدمات غیردولتی ادامه داد: این مراکز هم اکنون در شهرستان‌های رشت، خمام، املش، لنگرود، رضوانشهر و ماسال به طور کامل فعال و آماده خدمات‌رسانی هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه در سه شهرستان آستانه‌اشرفیه، شفت و بندر انزلی نیز به‌زودی مراکز غیردولتی خدمات کشاورزی راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: قیمت کود نسبت به سال گذشته افزایش نداشته و همچنان در کلیه کارگزاری‌های مجاز به قیمت ابتدای سال عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگزاران باید جدول قیمت کود به تفکیک نوع آن را در معرض دید کشاورزان قرار دهند، افزود: از ابتدای سال زراعی جاری ۶ هزار و ۱۰۶ تن کود شیمیایی در گیلان توزیع شده است که از این میزان ۳ هزار و ۶۵۶ تن برای استفاده در شالیزارها بوده است.

محمدی ادامه داد: سال گذشته ۶۴ هزار و ۸۵۵ تن کود شیمیایی در بین کشاورزان گیلان توزیع شده که از این میزان ۵۲ هزار و ۶۱۶ تن به شالیکاران ارائه شد.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه