امام‌جمعه بخش کرگانرود تالش:

مشکلات کشاورزان نیازمند توجه ویژه دولت است

امام‌جمعه بخش کرگانرود تالش گفت: ملت خدمات دولت سیزدهم همچون تأمین برق، رتبه‌بندی معلمان، احیای کارخانه‌ها و خودکفایی در تولید گندم را فراموش نمی‌کنند؛ اما دولت بایستی به مشکلات کشاورزان و گرانی نان توجه ویژه داشته باشد.

مشکلات کشاورزان نیازمند توجه ویژه دولت است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته بخش کرگانرود شهرستان تالش ضمن توصیه به استغفار بسیار در ماه رجب اظهار کرد: تقوای الهی، معیار سنجش اعمال انسان‌ها است که در این راستا شایسته است انسان در ماه رجب بسیار استغفار کند.

وی در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: مردم حق دارند که قانون‌گذار و مجلس خبرگان را تعیین کنند و مردم باید از این حق استفاده کنند، همان‌طور که خداوند در قرآن می‌فرماید: حضور مردم نصرت الهی است.

امام‌جمعه بخش کرگانرود تالش تصریح کرد: ملت خدمات دولت سیزدهم همچون تأمین برق، رتبه‌بندی معلمان، احیای کارخانه‌ها و خودکفایی در تولید گندم را فراموش نمی‌کنند؛ اما دولت بایستی به مشکلات کشاورزان و گرانی نان توجه ویژه داشته باشد.

حجت‌الاسلام فلاح در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه ۱۰۴ روز است که از طوفان الاقصی می‌گذرد، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان بر این باورند که غزه پیروز است و این گلوگاه اسرائیل را می‌فشارد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه