رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت مطرح کرد:

تعیین تکلیف پیمانکار تصفیه‌خانه شیرابه سراوان رشت با رأی شبه قضایی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با بیان اینکه در مورد تصفیه‌خانه شیرابه سراوان رشت نظر کارشناسی احصاء شده است، گفت: منتظر صدور رأی شبه قضایی ماده ۳۸ برای تعیین تکلیف پیمانکار پروژه هستیم که با خلع ید بلافاصله پیمانکار جدید انتخاب می شود.

تعیین تکلیف پیمانکار تصفیه‌خانه شیرابه سراوان رشت با رأی شبه قضایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» علی مقصودی با اشاره به دستور استاندار گیلان در گارگروه ساماندهی پسماند استان که اوایل آبان‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: تصمیم‌گیری درباره وضعیت اجرای تصفیه‌خانه شیرابه سراوان رشت اجرایی‌شده و تقریباً به مرحله نهایی رسیده‌ است.

وی با بیان اینکه در مورد این تصفیه‌خانه نظر کارشناسی احصاء شده است، افزود: منتظر صدور رأی شبه قضایی ماده ۳۸ برای تعیین تکلیف پیمانکار پروژه هستیم که با خلع ید بلافاصله پیمانکار جدید انتخاب می شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت درباره تعیین تکلیف پیمانکار زباله‌سوز نیز خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در نشستی با استانداران استان‌های شمالی کشور از جمله گیلان ضمن بیان سخنانی در این ارتباط، معاون اجرایی و حقوقی خود را مامور رسیدگی به موضوع زباله سوز کرد.

وی اظهار کرد: طی برگزاری دو جلسه تصمیم بر ادامه روند اجرای پروژه احداث زباله‌سوز شد که صورتجلسه آن نیز به ما ابلاغ و به این ترتیب دستور استاندار در ارتباط با تعیین تکلیف پیمانکار زباله‌سوز عملاً انجام شده‌ است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت اضافه کرد: با توجه به اینکه مبالغ قابل توجهی به پیمانکار پروژه احداث زباله‌سوز در رشت پرداخت شده است از این رو کار با همان پیمانکار را ادامه خواهیم داد.

اسدالله عباسی استاندار گیلان اوایل آبان ماه امسال در جلسه بررسی پسماند در استانداری گیلان گفته بود؛ طی دو هفته در مورد زباله‌سوز و تصفیه‌خانه شیرابه سراوان رشت تصمیم‌گیری می‌شود و پیمانکار تصفیه‌خانه به دلیل ناتوانی در انجام کار و عدم عمل به تعهدات خلع ید و لغو قرارداد می شود و پیمانکار زباله‌سوز نیز پس از بررسی‌های کارشناسی، فنی و حقوقی تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای خبر/

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه