امام‌جمعه رشت:

سکوت در برابر ظلم چهره تمدن وحشی غرب است

امام‌جمعه رشت در خصوص سکوت کلیساهای دنیا و پیروان مسیح در برابر جنایات رژیم جعلی صهیونیستی گفت: این چهره تمدن وحشی غرب است که گرگ‌های بین‌الملل و رسانه‌های معاند در برابر آدم‌کشی‌های جنایت‌کاران حرف نمی‌زنند.

سکوت در برابر ظلم چهره تمدن وحشی غرب است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته آئین عبادی سیاسی نمازجمعه رشت ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) با اشاره به اینکه این پیامبر والامقام مانند پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) همواره مروج معنویت بود، اظهار کرد: طبق آیات قرآن معتقدیم مسیح (ع) زنده است و به حمایت آخرین سفیر الهی امام‌زمان (عج) می‌آید و جهان را پر از عدل و داد می‌کند.

وی در ادامه در خصوص سکوت کلیساهای دنیا و پیروان مسیح در برابر جنایات رژیم جعلی صهیونیستی افزود: امروز اربابان کلیسا در برابر آدمکشی بایدن و نتانیاهو سکوت کرده‌اند و این در حالی است که بسیاری از مردم عادی و پیروان مسیح این جنایات را محکوم کرده و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمدند.

امام‌جمعه رشت تصریح کرد: این چهره تمدن وحشی غرب است که گرگ‌های بین‌الملل و رسانه‌های معاند در برابر آدم‌کشی‌های جنایت‌کاران حرف نمی‌زنند.

آیت‌الله فلاحتی با عنوان اینکه اسرائیل در ۷۵ سال، هزاران نفر را آواره کرده و کشته است، گفت: سازمان ملل متحد قطعنامه ۱۷۰۵ را هفده سال پیش برای جلوگیری از پیشروی‌های حزب‌الله لبنان تصویب کرد و اکنون که حزب‌الله لبنان برای حراست از کیان انسان‌ها حرکت می‌کند سازمان ملل می‌خواهد به ۱۹۴۳ برگردد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در بخش دیگر از سخنان خود در رابطه با هفته ایمنی در برابر زلزله خاطرنشان کرد: متولیان ساخت‌وسازبایستی نظارت بیشتری بر ایمنی در برابر زلزله داشته باشند و اندیشه استادان دانشگاه و متخصصان را دراین‌خصوص بیشتر مدنظر داشته باشند و از آن بهره‌مند گردند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه