رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی گیلان:

تک‌چرخ زدن جان راکب موتور را گرفت

 رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی گیلان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با نیسان خبر داد و گفت: راکب موتورسیکلت هنگام حرکات نمایشی (تک‌چرخ زدن) با خودروی نیسان برخورد کرد و جان خود را از دست داد.

تک‌چرخ زدن جان راکب موتور را گرفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» امیر طالبی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برخورد نیسان با یک دستگاه موتورسیکلت صومعه‌سرا اظهار کرد: این تصادف که در بلوار شهید سرشاد صومعه‌سرا رخ داد راکب موتورسیکلت هنگام حرکات نمایشی (تک‌چرخ زدن) با خودروی نیسان برخورد کرد.

وی با بیان اینکه راکب موتور پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان باخت ادامه داد: راکب موتورسیکلت جوان ۲۱ ساله‌ای بود که علاوه بر نداشتن گواهینامه از کلاه ایمنی نیز استفاده نکرده بود.

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی گیلان تصریح کرد: در این حادثه راننده نیسان که تلاش داشت تا با کنترل خودرو به موتورسیکلت برخورد نکند به جدول کنار خیابان برخورد کرد و بار نیسان بر روی راکب موتورسیکلت واژگون شد.

به گفته طالبی بر اساس ماده ۲۰۹ آیین‌نامه راهنمایی‌ورانندگی، انجام هرگونه حرکات نمایشی (تک‌چرخ زدن در خیابان‌ها و معابر) خلاف قوانین است.

وی از راکبان موتورسیکلت خواست هنگام رانندگی از حرکات نمایشی پرهیز کنند ونیز از کلاه ایمنی استفاده کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه