استاندار گیلان:

راه رستگاری به نسل جوان شناسانده شود

استاندار گیلان با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال فاصله انداختن و شکاف بین‌نسلی با استفاده از مسائل فرهنگی هستند، گفت: شجاعت، فداکاری، تقوا و ازخودگذشتگی شهیدان که راه رستگاری را انتخاب کردند باید به نسل جوان شناسانده شود.

راه رستگاری به نسل جوان شناسانده شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی امروز در یادواره شهدای والامقام دیوشل و شهدای گمنام و مدافع حرم شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه وظیفه‌ای که شهدا بر عهده ما گذاشته‌اند در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: راه شهدا همچون مشعل روشن است که خاموش‌شدنی نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه راه این شهدا باید به جوانان و نوجوانان شناسانده شود، افزود: شهدا جان خود را فدا کردند تا پرچم ایران اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) باقی بماند و آموزه‌های دینی به نسل‌های آینده منتقل شود، در این راستا بایستی شجاعت، فداکاری، تقوا و ازخودگذشتگی این شهیدان که راه رستگاری را انتخاب کردند و به امام‌زمان (عج) خود لبیک گفتند باید به نسل جوان شناسانده شود.

 استاندار گیلان تصریح کرد: امروز در شرایطی کشور را اداره می‌کنیم که دشمن دست از ترور افراد نکشیده است. این دسیسه‌ها و ترورها از زمان امیرالمومنین (ع) وجود داشته و همواره بازمانده است؛ لذا باید با حفظ این راه همواره در صحنه حضور داشته باشیم و اجازه نفوذ به دشمن فریبکار را ندهیم.

عباسی با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه و هجمه‌های فرهنگی دشمنان گفت: دشمنان به دنبال فاصله انداختن و شکاف بین‌نسلی با استفاده از مسائل فرهنگی هستند و همچنین در تلاش هستند که بین کشورهای مسلمان تفرقه ایجاد کنند؛ اما در ایران اسلامی به محوریت ولی‌فقیه توانسته‌ایم محکم ایستادگی و درخت تنومند انقلاب اسلامی را ثمربخش کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان در بخش دیگر از سخنان خود به سفر اخیر خود به کشور روسیه اشاره و خاطرنشان کرد: در این سفر نگاه مثبت کشورها از جمله روسیه به ایران اسلامی مشهود بود که این عزت، اقتدار و نام ایران اسلامی که زبانزد جهانیان است به مدد خون شهدا و صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بصیرت و ولایت‌مداری مردم به‌دست‌آمده است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه