رئیس‌دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه مشترک پلیس با دانشگاه گیلان

رئیس‌دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گیلان از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری پلیس استان با دانشگاه گیلان خبر داد.

انعقاد تفاهم‌نامه مشترک پلیس با دانشگاه گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» نسیم مؤدب امروز با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری فرماندهی انتظامی با دانشگاه گیلان که در ۶ ماده به امضا رسید، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین دانشگاه گیلان و فرماندهی انتظامی استان منعقد شده است.

وی هدف این تفاهم‌نامه را بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل‌های دانشگاه گیلان در زمینه پیشگیری و کاهش آسیب‌ها و جرایم سرقت و مرتبط با حوزه فضای مجازی با استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های علمی اساتید و محققان دانشگاه و همچنین معرفی استادان، شناسایی نخبگان، ایده‌پردازان و محققان در حوزه هوشمندسازی پلیس، فناوری و نوآوری، انجام طرح‌های پژوهشی صنعتی و غیرصنعتی، همکاری مشترک در برگزاری میزگردها، نشست‌های علمی و جلسات هم‌اندیشی در حوزه نظم و امنیت، تشکیل کارگاه‌های آموزشی موردنیاز پلیس و استفاده از اساتید دانشگاه در حوزه‌های موردنیاز عنوان کرد.

گفتنی است؛ این تفاهم‌نامه در دو نسخه تنظیم و برای یک سال به امضای سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان و فرید نجفی رئیس دانشگاه گیلان رسید.

انتهای پیام/

منبع: پلیس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه