فرمانده سپاه قدس گیلان: 

۱۶ آذر، روز طلوع اندیشه‌های نو است

فرمانده سپاه قدس گیلان طی پیامی ضمن تبریک ۱۶ آذر و روز دانشجو نوشت: روز دانشجو، روز علم‌دوستی و حقیقت پرسی و روز طلوع اندیشه‌های نو است.

۱۶ آذر، روز طلوع اندیشه‌های نو است

به گزارش هشت‌دی  با صدور پیامی ۱۶ آذر، روز دانشجو را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

«دانشگاهی، دانشجو، چه دانشجوی قدیمی، چه دانشجوی جدید، همه مسائل توی دست اینها باید حل بشود. اینها قوه متفکره یک ملت هستند». امام خمینی (ره)

۱۶ آذر روز دانشجو و روز مقاومت تاریخی و نماد روحیه عدالت‌طلبی، آزادی‌خواهی، ایثار، از خودگذشتگی و شهامت بوده و استکبارستیزی فرزندان این سرزمین را برای همیشه در تاریخ ثبت کرد.

با اشاره به خطاب رهبر معظم انقلاب؛ امام خامنه‌ای مدظله‌العالی: «دانشجویان افسران مقابله با جنگ نرم دشمن» بدون شک در عصر حاضر با نقش قابل‌توجه جوانان در آگاهی‌بخشی در ماجرا غزه از دانشجویان عزیز انتظار می‌رود ضمن بیداری عمومی جامعه جهت تحقق گام دوم انقلاب باروحیه جهادی و ورود به عرصه‌های مختلف کشور در راستای حل مسائل مردم و کشور و با گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری حق‌مدارانه و جهاد علمی و عملی گامی روبه‌جلو در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم بردارند.

 روز دانشجو، روز علم‌دوستی و حقیقت‌پرسی، روز طلوع اندیشه‌های نو، روز انسان‌های فرهیخته و بالنده، روز اندیشه‌های ناب بر همه دانشجویان فهیم و فرهیخته ایران اسلامی بالاخص استان گیلان مبارک باد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی

فرمانده سپاه قدس گیلان ایران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه