نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

دست مافیا، دلالان و ویژه‌خواران را قطع کنید

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سرازیر‌شدن برنج خارجی به فروشگاه‌ها، گفت: چای خشک هم در کارخانه‌های چای انبار شده است و دولت باید دست مافیا، دلالان و ویژه‌خواران را قطع کند تا کشاورز پیش از این متضرر نشود.

دست مافیا، دلالان و ویژه‌خواران را قطع کنید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» خلیل بهروزی‌فر امروز در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی با محکومیت کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه به‌ویژه زنان و کودکان بیگناه توسط رژیم کودک کش، خون‌آشام و غاصب صهیونیست، اظهار کرد: این رژیم با حمایت مستقیم استکبار جهانی دست به این جنایت‌ها صورت می‌گیرد.

ضعف حضور مدیرانی که اعتقادی به راهبردهای دولت مردمی ندارند

وی با بیان اینکه از تلاش‌های شبانه‌روزی دولت و شخص رئیس‌جمهور برای حل مشکلات مردم تشکر می‌کنم، افزود: با توجه به اینکه سه سال از عمر دولت مردمی گذشته است متأسفانه هنوز در لایه‌های میانی مدیریتی و تصمیم‌گیری در وزارتخانه و دستگاه‌های اجرایی شاهد حضور بانیان وضع موجود که هیچ اعتقادی نسبت به راهبردهای دولت مردمی ندارند هستیم.

افراد نفوذی در جهت ناکارآمدی دولت کمر همت بسته‌اند

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این افراد نفوذی در جهت ناکارآمدی دولت کمر همت بسته‌اند، تصریح کرد: چرا نسبت به تحول در سلامت اداری اراده‌ای وجود ندارد.

بهروزی‌فر ادامه داد: انتظار می‌رود از نیروهای مجرب دانش‌بنیان، گروه‌های جهادی، متخصصین متعهد و دلسوز انقلابی در مناصب مختلف که می‌توانند نسبت به ابر چالش کشور یعنی مهار تورم و تأمین ابر نیاز کشور یعنی تولید و اشتغال و حل‌وفصل بخش اعظمی از مشکلات مردم در بحث درمانی و… منجر شود استفاده گردد.

شفت از شهرستان‌های کم‌تر توسعه‌یافته‌ای است که به توجه ویژه رئیس‌جمهور نیاز دارد

وی با بیان اینکه آقای رئیس‌جمهور! با توجه به اینکه شهرستان شفت یکی از شهرستان‌های کم‌تر توسعه‌یافته است نیاز به نگاه ویژه حضرتعالی دارد، افزود: تا در حوزه‌های مختلف نظیر آب و برق، اشتغال، توسعه زیرساخت‌ها و… اقدامات اساسی صورت پذیرد تا جایگاه‌های شفت و فومن در این جغرافیای بی‌کران ارتقا یابد.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و با اشاره به برداشت محصول برنج توسط کشاورزان در استان‌های شمالی به‌ویژه گیلان گفت: به دلیل واردات بی‌رویه برنج‌های خارجی و توزیع آن در کشور شاهد انباشت برنج داخلی در انبارها هستیم .

بهروزی‌فر با بیان اینکه امروز کشاورز رنج‌دیده نیاز به پول دارد و باید معیشت خود را از فروش برنج مدیریت کند، افزود: لذا نه دولت توجهی نسبت به این امر مهم دارد و نه کسی احوالی از این قشر زحمتکش می‌گیرد چنین نگاهی به این موضوع جز نابودی کشاورز چیز دیگری را حاصل نخواهد کرد.

برنج خارجی در فروشگاه‌ها سرازیر شده است

وی خطاب به معاون اول رئیس‌جمهور گفت: جناب آقای مخبر خاطرتان هست در جلسه‌ای که مجمع نمایندگان استان‌های شمالی با شما داشتند بیان کردید تا زمانیکه یک کیلو برنج تولید می‌شود اجازه نخواهم داد برنج خارجی توزیع شود؛ اما هیچ اقدامی دراین‌خصوص صورت نگرفت و در فروشگاه‌ها برنج خارجی سرازیر شده است و کشاورزان دیگر چه انگیزه‌ای برای ادامه کار دارند؟

بهروزی فر گفت: چای خشک نیز در کارخانه‌های چای انبار شده است و کسی نمی‌خرد و سرانجام سرنوشت چای سنوات گذشته را پیدا خواهد کرد.

دست مافیا، دلالان و ویژه‌خواران را قطع کنید

وی با بیان اینکه دست مافیا، دلالان و ویژه‌خواران را قطع کنید، گفت: نتیجه این بی‌توجهی، شکست کشاورزان چای‌کار و کارخانه‌های چای را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جناب آقای مخبر دستور دهید تا از واردات برنج خارجی پیشگیری شود، گفت: دست مافیا و دلالان و ویژه خواران را قطع کنید چرا میدان برای جولان این افراد باز شده است.

وی در پایان از وزیر نیرو بابت اقدامات انجام شده تشکر کرد و تصریح کرد: سوء مدیریت شرکت توزیع برق که منجر به ناپایداری و ضعف شبکه برق در روستاهای شفت و فومن شده است خسارت زیادی به مردم این منطقه وارد کرده در حالی که خانواده‌های روستایی از نظر اقتصادی توان جبران خسارات وارده را ندارند.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه