فرماندار رضوانشهر خبر داد:

پرداخت ۵۱۷ میلیارد تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در رضوانشهر

فرماندار رضوانشهر، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۱۷ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب وام ازدواج و فرزندآوری در این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت ۵۱۷ میلیارد تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در رضوانشهر

به گزارش هشت‌دی سید نادر صفوی میرمحله در جلسه کارگروه اقتصادی و شورای بانک‌های شهرستان رضوانشهر، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات و بسته‌های حمایتی دولت به زوج‌های جوان در امر ازدواج و فرزندآوری در این شهرستان بدون هیچ مانعی با سرعت از سوی بانک‌های عامل در حال انجام است.

 وی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۴۵۲ نفر در سطح مناطق مختلف رضوانشهر و پره سر با معرفی به بانک‌های عامل از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

 فرماندار رضوانشهر بیان کرد: در زمینه ارائه تسهیلات فرزندآوری و بسته‌های حمایتی دولت سیزدهم طی هشت ماه نخست مبلغ ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به ۱۹۲ نفر معرفی شده به بانک‌های عامل شهرستان پرداخت شده است.

 صفوی ادامه داد: در بحث وام ازدواج نیز بالغ بر ۴۰۹ میلیارد ریال به ۲۶۰ نفر از جوانان توسط بانک‌های عامل در رضوانشهر و پره‌سر نیز پرداخت شد.

 فرماندار رضوانشهر با تأکید بر آمار مقایسه‌ای از سوی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در شهرستان، گفت: یکی از سیاست‌های دولت مردمی برنامه‌های تحولی است، لذا بسته‌های حمایتی و تکلیفی که از سوی دولت سیزدهم مشخص شده است باید با پیگیری دستگاه‌های اجرایی توسط بانک‌های عامل شهرستان در اسرع وقت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

 وی افزود: در حوزه اشتغال نیز با معرفی متقاضیان از سوی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به بانک‌های عامل، بیش از ۱۸۸ فقره پرونده، مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

 صفوی با اشاره به سیاست دولت مردمی تأکید کرد: سرگردانی متقاضی در ادارات و بانک‌های عامل به‌هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست، لذا بانک‌های عامل شهرستان نهایت همکاری لازم را با متقاضیان در خصوص ضمانت‌ها داشته باشند.

 وی همچنین با اشاره مشوق‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص جذب ایثارگران از سوی بنگاه‌های اقتصادی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای جذب و به‌کارگیری ایثارگران واجد شرایط از سوی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی به استناد تبصره ۳۱ قانون جامعه ایثارگران مشوق‌های را برای آنان در نظر گرفته است.

 فرماندار رضوانشهر با اشاره به ظرفیت شهرک صنعتی سکام در این شهرستان که می‌تواند در راستای اشتغال و رونق اقتصادی منطقه مؤثر باشد، تأکید کرد: در راستای سیاست‌های دولت مردمی، دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط جلساتی به‌صورت ماهیانه با مدیران واحدهای تولید و صنعتی در جهت رفع موانع و گره‌گشایی مشکلات برگزار کنند.

 انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه