مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان:

تدریس به‌تنهایی کارساز نیست

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان با اشاره به طرح فراگیر معاونت پرورشی در راستای سند تحول بنیادین، گفت: امروز تدریس به‌تنهایی کارساز نیست و پرورش دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف از اهداف آموزش‌وپرورش است.

تدریس به‌تنهایی کارساز نیست

به گزارش هشت‌دی محمدحسین رمضانی صبح امروز در نشست معاونان پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش گیلان با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در ۱۲۴ مدرسه استان، اظهار کرد: همکاری‌های برون‌سازمانی با محوریت مدیر مدرسه ضرورت دارد.

 وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های گروه‌ها، اولیا و اصناف در کمک به اجرای برنامه‌های مدرسه و توانمندسازی دانش‌آموزان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و علمی راهگشا است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان با اشاره به طرح فراگیر معاونت پرورشی در راستای سند تحول بنیادین، بیان کرد: امروز تدریس به‌تنهایی کارساز نیست و پرورش دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف از اهداف آموزش‌وپرورش است.

 رمضانی در ادامه از میزان اجرای دستورالعمل‌های شورای دانش‌آموزی انتقاد کرد و گفت: خروجی طرح‌های پرورشی را باید در سطح مدارس استان دیده شود؛ این در حالی است که برخی از این طرح‌ها ماند یادواره‌های شهدا و اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان را با تاریخ و وقایع تاریخی کشور آشنا می‌کند.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه