مدیرعامل شرکت چوکا در گفتگو با هشت‌دی:

روند بازنشستگی کارگران چوکا در تأمین اجتماعی آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) در رابطه با پیگیری مطالبات کارگران این شرکت در سازمان تأمین اجتماعی، گفت: روند کار بازنشستگی کارگران چوکا در سازمان تأمین اجتماعی از امروز آغاز می‌شود و کارگران در خصوص بررسی وضعیت بازنشستگی خود باید فرم‌هایی را تکمیل کنند.

روند بازنشستگی کارگران چوکا در تأمین اجتماعی آغاز می‌شود

به گزارش هشت‌دی یکی از مطالبات کارگران شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) از مدیریت این شرکت، پیگیری ثبت عناوین شغلی کارگران ورودی سال ۱۳۸۲ در قالب مشاغل سخت و زیان‌آور است.

 ماجرا از آن قرار است که در سال ۱۳۸۲ فهرست پرداختی عناوین شغلی تعدادی از کارگران شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) در قالب مشاغل سخت و زیان‌آور به تأمین اجتماعی ارائه می‌شود؛ اما در این سازمان ثبت نشده است؛ حال که این کارگران در آستانه بازنشستگی هستند خواستار دریافت مطالبات خود بر اساس مشاغل سخت و زیان‌آور هستند.

 موضوعی که در روزهای اخیر با برگزاری جلساتی از سوی مسئولان مربوطه در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) و فرمانداری رضوانشهر در حال پیگیری است.

 این موضوع در روزهای اخیر مورد پیگیری رسانه‌ای هشت‌دی نیز قرار گرفت و «باقر کاظمی»، مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) از تعیین تکلیف مطالبات کارگران در جلسه‌ای با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان و کارشناسان خبر داد.

 باقر کاظمی امروز در گفتگو با  هشت‌دی با اشاره به آخرین وضعیت کارگران شرکت چوکا و تصمیمات اخذ شده، اظهار کرد: طی جلسه امروز، قرار بر این شد که روند کار کارگران در سازمان تأمین اجتماعی از فردا آغاز شود و این سازمان بررسی‌ها را انجام دهد.

 وی افزود: همچنین کارگران در خصوص بررسی وضعیت بازنشستگی خود نیز باید فرم‌هایی را تکمیل کنند.

 مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) تصریح کرد: در این جلسه توافقی نیز در راستای اختلاف بر سر نحوه پرداخت انجام شد که قرار بر این شد در طی یک ماه فارغ از مسائل کارگری انجام شود و این بحثی است بین شرکت چوکا و سازمان تأمین اجتماعی که مجزا از مباحث کارگری در جلسات آینده بررسی می‌شود.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه