مدیرعامل شرکت چوکا در گفتگو با هشت دی مطرح کرد:

اختلاف چوکا و سازمان تأمین اجتماعی بر سر عناوین شغلی کارگران

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) با اشاره به اختلاف این شرکت و سازمان تأمین اجتماعی بر سر عناوین شغلی کارگران، گفت: در سال ۸۲ عناوین شغلی کارگران در قالب مشاغل سخت و زیان‌آور بوده و فهرست پرداختی نیز بر همین اساس به سازمان تأمین اجتماعی ارائه شده است؛ اما در آن سازمان ثبت نشده است.

اختلاف چوکا و سازمان تأمین اجتماعی بر سر عناوین شغلی کارگران

باقر کاظمی در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به مطالبات کارگران شرکت چوکا، اظهار کرد: فارغ از هرگونه تجمع، جلسه‌ای با حضور کارگران معترض برگزار شد.

 وی ادامه داد: اختلافاتی بین شرکت چوکا و سازمان تأمین اجتماعی بر سر ثبت عناوین شغلی ورودی‌های سال ۱۳۸۲ وجود دارد که چوکا فهرستی را به تأمین اجتماعی داده؛ اما در آنجا ثبت نشده است.

تعیین تکلیف وضعیت کارگران در جلسه آتی

 مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا)، تصریح کرد: جلسه‌ای در هفته گذشته با حضور معاون سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد و با هماهنگی انجام شده قرار شد در چهارشنبه این هفته جلسه‌ای با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی و کارشناسان در چوکا برگزار شود و پرونده‌ها به‌صورت انفرادی بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

 کاظمی ادامه داد: در سال ۸۲ عناوین شغلی کارگران در قالب مشاغل سخت و زیان‌آور بوده و فهرست پرداختی نیز بر همین اساس به تأمین اجتماعی ارائه شده است اما در آن سازمان ثبت نشده است.

 وی به مطالبات این کارگران اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده وضعیت این موضوع در چهارشنبه همین هفته بررسی خواهد شد؛ به‌علاوه کارگران در سال جاری بازنشسته خواهند شد که این مسئله مترصد تأیید این موضوع توسط سازمان تأمین اجتماعی است.

 مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) در پایان خاطرنشان کرد: جلسه امروز فرماندار رضوانشهر با کارگران نیز در خصوص تسریع امور با برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی برگزار شد.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه