رئیس‌کل دادگستری گیلان:

دستور بازرسی از کمپ‌های ترک اعتیاد صادر شد

رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه دستور بازرسی از اماکن نگهداری از معتادان صادر شده است، گفت: دادستان‌ها و رؤسای واحدهای قضایی باید گزارش‌های خود را به دادگستری کل استان ارسال کنند.

دستور بازرسی از کمپ‌های ترک اعتیاد صادر شد

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حادثه کمپ لنگرود اظهار کرد: دستور بازرسی اماکن نگهداری از معتادان را به دادستان‌ها و رؤسای واحدهای قضایی شهرستان‌ها صادر شده است.

وی به بیان اینکه کلیه دادستان‌ها و رؤسای واحدهای قضایی باید از کمپ ها و مراکز نگهداری معتادان بازرسی نمایند، افزود: دادستان‌ها و رؤسای واحدهای قضایی گزارش‌های خود را به دادگستری کل استان ارسال نمایند.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با تأکید بر اینکه باید کرامت جامعه هدف در این اماکن حفظ شود، گفت: استانداردهای لازم و رفتارهای خلاف ضابطه توسط مسئولین کمپ مورد بررسی قرار گرفته و در صورت مشاهده قصور، اخطار قضایی مقتضی صادر شود.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی مکلف به نظارت مستمر و بازدید میدانی به‌صورت دوره‌ای از کمپ های ترک اعتیاد بوده و باید در صورت کوتاهی به‌عنوان ترک فعل، پرونده قضایی برای مسئولین مربوطه تشکیل شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه