صنوبران سرخ| شهید ابراهیم حسن‌زاده

شهید شدن آرزوی ما است

«شهید ابراهیم حسن‌زاده» شهید ۱۵ساله فومنی در وصیت‌نامه خود نوشت: در راه اسلام شهید شدن آرزوی ما است.

شهید شدن آرزوی ما است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» در سال ۱۳۴۷ و در شهرستان فومن کودکی به دنیا آمد که دنیا فقط لایقت داشت ۱۵ سال از او پذیرای کند. ابراهیم در شهر بیجار فومن به دنیا آمد به برکت امام و انقلاب اسلامی با اسلام ناب محمدی آشنا شد و تن در آیات کلام‌الله مجید صیقل داد تا آماده پرواز شود.

شهید ابراهیم حسن‌زاده ۱۵ سال بیشتر نداشت که در اول آبان ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ در منطقهٔ مریوان، بر اثر اصابت ترکش خمپاره به ناحیهٔ سر، به آرزوی خود، یعنی «شهادت» دست‌یافت تا گل لاله قرمزرنگی باشد تا در جوار لاله‌های دیگر گلزار شهدای فومن را مزین کند.

شهید نوجوان حسن‌زاده در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است که سلام مرا به رهبرم برسانید و بگوئید تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نکردم و با خداوند پیمان می‌بندم که در تمام عاشوراها و در تمام کربلاها با حسین (ع) همراه باشم و سنگر او را خالی نکنم تا هنگامی که همه احکام اسلام در زیر پرچم اسلامی امام‌زمان (عج) به اجرا در آید.

پدر و مادرم، برایم لباس سیاه نپوشید. در راه اسلامم، شهید شدن آرزوی ماست و شما را از روحانیت متعهد جدا نکند که اگر چنین کردند آن روز بدبختی مسلمانان و روز جشن ابرقدرت‌ها است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه