رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان:

محوریت ستاد عتبات بهره‌گیری از ظرفیت شهرستان‌ها است

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان، گفت: محوریت ستاد استان بهره‌گیری از ظرفیت تمامی شهرستان‌ها در جهت جذب هر چه بیشتر عموم خیّرین است.

محوریت ستاد عتبات بهره‌گیری از ظرفیت شهرستان‌ها است

به گزارش هشت‌دی مجید دوهندو عصر امروز در نشست جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور با اعضای گیلانی این ستاد در سالن شاهد و ایثار گلسار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: تلاش ما معرفی هر چه بیشتر ستاد به جامعه است که در این راستا نیازمند هم‌افزایی با اصحاب رسانه هستیم.

وی به جذب حداکثری به عنوان یکی از اهداف ستاد اشاره کرد و گفت: محوریت ستاد استان بهره‌گیری از ظرفیت تمامی شهرستان‌ها در جهت جذب هر چه بیشتر عموم خیّرین است تا آیندگان از ما به نیک‌نامی یاد کنند همان‌طور که میراث‌دار شهید حاج قاسم سلیمانی در این مسیر هستیم.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به اقدامات و عملکرد این ستاد در سطح استان، تصریح کرد: صدور احکام مسئولیت برای فرماندهان پایگاه‌های مقاومت استان گیلان، پیگیری همه‌جانبه در خصوص تفاهم‌نامه‌های فی مابین ستاد با سپاه پاسداران، آموزش و پرورش و اوقاف، جمع‌آوری لیست خیّرین حرم‌ساز استان به تفکیک شهرستان‌ها و تشکیل مجمع خیّرین حرم‌ساز به جهت استفاده از این ظرفیت عظیم از جمله اقدامات ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در سطح استان است.

دوهندو ادامه داد: با اعلام معاونت طرح و برنامه ستاد مرکز، استان گیلان در راستای عملکرد دستگاه کارت‌خوان جز استان‌های الف کشور هستیم.

وی با اشاره به سهم ستاد استان گیلان در راستای جمع‌آوری نذورات بیان کرد: مبلغ تعهد استان، ۳۲ میلیارد تومان است که از این رقم، ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان آن وصول شده است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان در پایان خاطرنشان کرد: میزان جذب نذورات در سه ماه اول سال جاری حدود یک میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان و در سه ماه دوم سال حدود دو میلیارد و ۵۵۷ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه