رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان در گفتگو با ۸دی:

کمک بیش از ۱.۵ میلیارد تومانی گیلانی ها برای بازسازی عتبات عالیات در سال ۹۹/ مواکب حسینی گیلان آماده خدمت رسانی به مردم در حوادث غیر مترقبه

رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه مردم گیلان بیش از یک و نیم میلیارد تومان در سال ۹۹ برای بازسازی و مرمت عتبات عالیات نذر کردند، گفت: مواکب حسینی استان این آمادگی دارند را در حوادث غیر مترقبه به مردم استان در حوزه توزیع بسته های معیشتی و نان و غذای گرم خدمت رسانی کنند.

کمک بیش از ۱.۵ میلیارد تومانی گیلانی ها برای بازسازی عتبات عالیات در سال ۹۹/ مواکب حسینی گیلان آماده خدمت رسانی به مردم در حوادث غیر مترقبه

“مجید دوهندو”، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان در گفتگو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه هدف کلی این ستاد بازسازی و مرمت اماکن مقدسه به نحوی است که زائران به راحتی بتوانند اعمال زیارتی خود را انجام دهند اظهار داشت: در سال ۱۳۹۹ ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان موفق شد علی‌رغم همه شرایط کرونایی یک میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به‌عنوان نذورات بازسازی و مرمت اماکن مقدس از مردم شریف گیلان جمع آوری کند‌ که نسبت به عملکرد سال ۹۸ رشد ۵۰ درصدی داشته است.

وی افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان علاوه بر فعالیت های معمول خود، دارای ۱۸ موکب فعال در سطح شهرستان های استان است و ما توانستیم در سال ۹۹ به دلیل قرار گرفتن مردم در شرایط خاص، به کمک همین موکب‌ها خدمات مناسب با این اوضاع را در اختیار آنها قرار دهیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان افزود: در سال ۹۹، ستاد گیلان ۳۵ هزار عدد ماسک، ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم، ۵۵۰۰۰ قرص نان، ۱۵۰۰ تن آرد جهت پخت نان، ۶۵۰۰ بسته‌معیشتی و ۱۵۰۰ بسته لوازم التحریر از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بین نیازمندان توزیع شد.

دوهندو ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان همچنین در سال گذشته، دو باب منزل مسکونی محرومین را با مبلغ ۷۲ میلیون تومان بازسازی کرده است.

به گفته رئیس ستاد عتبات عالیات گیلان، ضدعفونی اماکن عمومی، ویزیت رایگان بیماران، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال لوازم معیشتی و خانگی به مناطق زلزله‌زده سی سخت به ارزش ۱۷۰ میلیون تومان از دیگر اقداات این ستاد در سال ۹۹ بوده است.

دوهندو در پایان گفت: استفاده از همه ظرفیت‌ها برای جمع‌آوری نذورات مردمی برای بازسازی و مرمت عتبات مقدسه، مهمترین برنامه این ستاد در سال ۱۴۰۰ خواهد بود و در کنار انجام این وظیفه ذاتی، مواکب حسینی ستاد بازسازی این آمادگی را دارند که در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه احتمالی، به مردم شریف استان خدمات لازم را ارائه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه