جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور:

نیازمند ایجاد منابع پایدار در ستاد عتبات هستیم

جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، گفت: نیازمند ایجاد منابع پایدار در ستاد هستیم تا تعهدات ما به نحو احسن به انجام برسد.

نیازمند ایجاد منابع پایدار در ستاد عتبات هستیم

به گزارش هشت‌دی مجید نامجو عصر امروز در نشست با اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان در سالن شاهد و ایثار گلسار رشت با اشاره به اهداف ستاد اظهار کرد: محوریت ستاد توجه‌دادن اعضاء به ماموریت‌های ستاد درجمع‌آوری نذورات، ساخت و ساز، بازسازی و اربعین است.

وی گفت: در این راستا لازم است بیش از پیش طبق یک برنامه زمان‌بندی پیش برویم.

جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، تصریح کرد: طبق برنامه زمان‌بندی ستاد در سال، پنج هزار میلیارد تومان باید جمع‌آوری شود تا برنامه پنج ساله محقق شود در حالی که ظرفیت استان‌ها در جمع‌آوری و منابع در سال گذشته، یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده و تنها ۹۲ درصد از آن محقق شده و در سال جاری این رقم ۲ هزار میلیارد تومان بوده که در این بین سهم گیلان ۳۲ میلیارد تومان است لذا با محدودیت منابع مواجه هستیم.

نامجو بر جذب حداکثری تاکید کرد و گفت: نیازمند اقدام و عمل در راستای یک طوفان فکری هستیم تا بتوانیم منابع پایدار ایجاد کنیم.

وی به مسئله شفافیت در ستاد اشاره و عنوان کرد: اعضای هیئت امنای ستاد، اشخاص حقوقی هستند و نمایندگانی از رهبر انقلاب، امام جمعه تهران، سپاه پاسداران، نیروی قدس و … در ستاد وجود دارند و هیئت رییسه ستاد نیز از بین اعضای هیئت امناء انتخاب شده‌اند که هر ماه جلسات به صورت مداوم برگزار می‌گردد.

جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، ادامه داد: نیازمند ایجاد منابع پایدار در ستاد هستیم تا تعهدات ما به نحو احسن به انجام برسد.

نامجو ضمن تاکید بر اهمیت به کارگیری ظرفیت‌های استان در این راستا خاطرنشان کرد: نیازمند شناسایی نقاط ضعف و قوت استان و اقدام و عمل هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه