فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری اخاذ مأمورنما در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اخاذ مأمورنما در این شهرستان خبر داد و گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان ادامه دارد.

دستگیری اخاذ مأمورنما در رشت

به گزارش هشت‌دی محمود حافظی امروز در شورای فرماندهی انتظامی شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی با سوءاستفاده از موقعیت شغلی، نسبت به اخاذی از شهروندان اقدام می‌کند، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از بررسی‌های صورت‌گرفته، صحت موضوع محرز و مشخص شد این فرد مأمور قلابی است و با غصب عنوان و وعده دخل تصرف در پرونده‌ها از مردم پول دریافت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۳ با اقدامات فنی و تحقیقات صورت‌گرفته، متهم موردنظر را در سطح حوزه استحفاظی دستگیر و از وی یک‌رشته دستبند کشف کردند.

حافظی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتفاقات اطراف خود احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

این مقام انتظامی از اعلام شکایت دو نفر تاکنون از متهم با ارائه مدارک و مستندات خبر داد و بیان کرد: درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند از موضوعاتی است که پلیس همواره نسبت بر آن تأکید دارد.

 وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی دیگر شاکیان ادامه دارد، عنوان کرد: این فرد از شاکیان ۱۷۰ میلیون ریال اخاذی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان خاطرنشان کرد: متهم ۳۸ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و روانه زندان شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه