معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گیلان:

بهبود وضعیت مرز آستارا موجب رونق اقتصادی منطقه می‌شود

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گیلان به تسهیل تردد رانندگان از مرز آستارا اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با بهبود وضعیت مرز آستارا و رفع مشکلات آن، زمینه توسعه مبادلات و رونق اقتصادی منطقه فراهم شود.

بهبود وضعیت مرز آستارا موجب رونق اقتصادی منطقه می‌شود

به گزارش هشت‌دی حسین محمدیان امروز در حاشیه بازدید از مرزهای سه‌گانه آستارا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با راه‌اندازی سامانه جدید رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای می‌توانند از هر جای کشور برای تردد از مرز آستارا نوبت‌گیری کنند.

وی در ادامه افزود: باتوجه‌به ساماندهی و ایجاد سامانه امکان نوبت‌دهی به رانندگان تسهیل شده و دیگر شاهد تجمع این خودروها در شهرستان آستارا نخواهیم بود.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گیلان تصریح کرد: در حوزه جاده‌ای مشکلاتی وجود دارد که حضور مسئولین کشوری و استانی در راستای رفع این موانع جهت صادرات غیرنفتی کشور است.

بهبود وضعیت مرز آستارا موجب رونق اقتصادی منطقه می‌شود

محمدیان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعات کشور افزایش صادرات غیرنفتی است، بیان کرد: آستارا یکی از مرزهای راهبردی کشور و استان گیلان است که در این زمینه اقدامات خوبی در برنامه و در دست اجرا است.

وی ادامه داد: در آستارا علاوه بر مرز جاده‌ای که خودرو های سنگین از آن تردد می‌کنند مرز دریایی و ریلی نیز داریم و در بازدید امروز درصدد رفع مشکلات آنها هستیم.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گیلان با عنوان اینکه در مرز جاده‌ای بین ایران و کشور آذربایجان پل فلزی وجود دارد که به جهت مستهلک شدن باید تعمیراتی در آن انجام شود، اضافه کرد: در این راستا تمهیداتی انجام شده که در رفت‌وآمد کامیون‌های باری خللی وارد نشود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تلاش بر آن است که با بهبود وضعیت مرز آستارا و رفع مشکلات آن، زمینه توسعه مبادلات و رونق اقتصادی منطقه فراهم شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه