سرپرست فرمانداری رشت خبر داد:

پیش‌بینی ۵۹۸ صندوق اخذ رأی در رشت و خمام

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه ۵۴۲ صندوق اخذ رأی برای حوزه انتخابیه شهرستان رشت و ۵۶ شعبه اخذ رأی برای حوزه خمام پیش‌بینی شده است، گفت: مشارکت آگاهانه مردم و اعتماد آنها به نظام زمینه خنثی‌کردن تبلیغات منفی دشمن را فراهم می‌کند.

پیش‌بینی ۵۹۸ صندوق اخذ رأی در رشت و خمام

به گزارش هشت‌دی دوره آموزشی ویژه اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات شهرستان‌های رشت و خمام امروز با حضور کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت، محمد جلائی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، جواد شفیعی مدیرکل سیاسی استانداری گیلان و حسن آدمیت سرپرست فرمانداری خمام در سالن بانک ملی برگزار شد.

کیا عاشوری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، با بیان اینکه انتخابات تبلور جمهوریت به شمار می‌رود، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی این است که مسئولان خود را در کنار مردم ببینند لذا تمام تلاش دشمن در راستای دلسردی مردم در انتخابات پیش رو است.

وی در ادامه افزود: مردم ما برای این نظام سرمایه‌گذاری گسترده‌ای کرده‌اند و قطعاً به دلیل برخی از مشکلات حاضر نمی‌شوند این نظام را نادیده بگیرند و از آن عبور کنند چون جمهوری اسلامی دارای همان ارزش‌هایی است که مردم سالیان سال خواستار آن بوده‌اند.

مأموریت اصلی اعضای هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۲

سرپرست فرمانداری رشت به مأموریت اصلی اعضای هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۲ در شهرستان‌های رشت و خمام اشاره و تصریح کرد: مأموریت اصلی افراد این است که با بررسی نواقص احتمالی شعب و تعداد آن‌ها و همچنین باتوجه‌به شناختی که بر محلات دارند، امکان پویایی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات را رقم بزنند.

عاشوری رقابت شایسته و جلب مشارکت مردم را از ارکان انتخابات پیش رو اعلام کرد و گفت: مشارکت آگاهانه مردم و اعتماد آنها به نظام زمینه خنثی‌کردن تبلیغات منفی دشمن را فراهم کرده و بار دیگر کارآمدی نظام و گردش نخبگان را به اثبات می‌رساند.

پیش‌بینی ۵۹۸ صندوق اخذ رأی در رشت و خمام

وی با بیان اینکه ۵۴۲ صندوق اخذ رأی برای حوزه انتخابیه شهرستان رشت و ۵۶ شعبه اخذ رأی برای حوزه خمام پیش‌بینی شده است، گفت: بیش از ۷۰۰ هزار نفر واجدین شرایط برای رأی در این شهرستان‌ها هستند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان باید با ارائه توانمندی‌های خود زمینه جلب مشارکت مردم را فراهم کنند تا این بار نیز در بهترین شکل انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه