مدیرعامل شرکت گاز گیلان:

۶۷ درصد لوله‌های گاز گیلان نشت‌یابی شد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از پایش و نشت‌یابی ۱۷ هزار و ۳۹۳ کیلومتر لوله‌های گاز این استان خبر داد و گفت: این مقدار معادل ۶۷ درصد از لوله‌های گاز گیلان است.

۶۷ درصد لوله‌های گاز گیلان نشت‌یابی شد

به گزارش هشت‌دی عیسی جمال نیکویی امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان تابستان، ۱۷ هزار و ۳۹۳ کیلومتر پایش و نشت‌یابی شد، اظهار کرد: این مقدار ۶۷ درصد لوله‌های گاز استان را شامل می‌شود.

وی با بیا اینکه این پایش و نشت‌یابی در ۲۸ شهر استان گیلان صورت گرفت، افزود: هدف این کار حفظ ایمنی خطوط و پایداری جریان گاز مشترکان گاز طبیعی است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه این استان بیش از ۲۲ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی دارد، اضافه کرد: به دلیل افزایش تدریجی طول خطوط تغذیه و توزیع گاز در گیلان، بازرسی فنی و نشت‌یابی مستمر برای افزایش ایمنی خطوط و پایداری شبکه ضروری است.

جمال نیکویی ادامه داد: در عملیات پایش تأسیسات گاز گیلان نیمه نخست امسال، ۶۹۹ ایستگاه و ۳۲۷ هزار و ۶۰۵ علمک و انشعاب گاز مورد بازرسی و نشت‌یابی قرار گرفت.

وی با اشاره به آغاز فصل سرما، از همه مشترکان گاز گیلان خواست که با رعایت نکات ایمنی و بررسی مستمر وسایل گازسوز، از وقوع حوادث و خسارت احتمالی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه