وزیر کشور:

قدرت منطقه در گرو تصمیم «سید حسن نصرالله» است

وزیر کشور گفت: قدرت منطقه اکنون در گرو تصمیم «سید حسن نصرالله» است و رژیم صهیونیستی و آمریکا از این واقعیت نگران هستند.

قدرت منطقه در گرو تصمیم «سید حسن نصرالله» است

به گزارش هشت‌دی  به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در همایش «وقف، بقاع متبرکه و امنیت» که امروز به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، با اشاره به ناکامی آمریکا و رژیم صهیونیستی در به‌زانودرآوردن ملت فلسطین اظهار کرد: این افتضاح بزرگی برای رژیم صهیونیستی است که بعد از آنکه ادعا می‌کرد قوی‌ترین ارتش خاورمیانه و چهارمین ارتش دنیا را دارد اکنون آمریکایی‌ها باید برای حفاظتش، ناو بیاورند و تهدید کنند که اگر حزب‌الله لبنان ورود کند ما چنین‌وچنان می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: قدرت منطقه اکنون در گرو تصمیم سید حسن نصرالله است و رژیم صهیونیستی و آمریکا از این واقعیت نگران‌اند. در همین حال، وجدان مردم دنیا در حال بیدارشدن است و ترفندهای رژیم صهیونیستی و محور استکباری به نتیجه نرسیده است.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش از محاسن وقف به‌عنوان امری اقتصادی – ارزشی نام برد و تصریح کرد: این کار خیر در عین حفظ مال، منافع آن برای امور خیریه و منفعت عامه است.

وحیدی با تقدیر و تشکر از حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به دلیل «تحول بخشی بسیار مهم در امر وقف» خاطرنشان کرد: امامزاده‌های عزیز، گنج‌های آخرالزمانی ما هستند و هر امامزاده‌ای نقطه اطمینان و امنیت‌بخش برای مردم است.

وی با اشاره به نقش تمدن منحط غربی در هویت‌زدایی‌ها و از خودبیگانگی‌ها گفت: حضور در امامزادگان در تحکیم باور دینی مردم، ساخت محیط و فضاسازی اثرگذار است و می‌تواند محل توسعه شهر باشد. توسعه فضای بقاع و امامزادگان امروز بیش از همیشه باید موردتوجه قرار بگیرد؛ چون پناهگاهی برای مردم است.

وحیدی افزود: توسعه شهر باید با محوریت بقاع متبرکه انجام شود و رویکرد شورای‌عالی معماری و شهرسازی در طرح جامع و تفصیلی شهرها نیز این محوریت باشد.

وی همچنین به‌ضرورت وجود طرح امنیتی ویژه بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: برای هر بقعه باید طرح امنیتی وجود داشته باشد و در این زمینه آموزش‌های لازم ارائه شود.

وحیدی با هدف هماهنگی بیشتر در رفع مسائل ناشی از تداخل وظایف و مأموریت‌های توسعه‌ای وقف با سایر بخش‌های مردمی پیشنهاد داد: کمیته مشترک سازمان اوقاف (با وزارت کشور) برای حل مسائل احتمالی و پیگیری انتظارات مردم در ارتباط با امور وقفی تشکیل شود و برای این موضوع، اعلام آمادگی کرد.

در پایان این مراسم از احمد وحیدی وزیر کشور به‌عنوان فعال حوزه وقف تقدیر به عمل آمد و لوح‌های یادبودی از دست وزیر کشور با حضور چهره‌هایی همچون سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاور و دستیار عالی فرمانده کل قوا و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به سایر فعالان حوزه وقف اهدا شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
لنگرودی
واضحه قدرت منطقه ما هستیم کل منطقه نگاهش به رهبر ماست همه از دوست و دشمن امروز خبردار وایسادن به بیانات رهبری گوش دادن باعث تاسفه وزیر کشور متوجه واضحات نیست و ادرس جای دیگه رو میده
در حاشیه