رئیس دانشگاه گیلان:

دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه گیلان راه‌اندازی شد

رئیس دانشگاه گیلان از راه‌اندازی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه گیلان خبر داد.

دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه گیلان راه‌اندازی شد

به گزارش هشت‌دی به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه گیلان، فرید نجفی امروز از راه‌اندازی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه گیلان خبر داد و اظهار کرد: دانشکده مدیریت و اقتصاد به‌صورت دانشکده‌ای مستقل فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را ادامه می‌دهد که تا پیش‌ازاین گروه‌های مدیریت و اقتصاد و حسابداری در قالب گروه‌های دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی به فعالیت مشغول بودند.

وی با بیان اینکه گروه مدیریت دانشگاه گیلان یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های آموزشی این دانشگاه است، افزود: این گروه در سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را شروع کرده و هم‌اکنون با ۱۹ عضو هیئت‌علمی در مقاطع مختلف؛ کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به جذب دانشجو می‌نماید. همچنین این دپارتمان دوره‌هایی را در زمینه‌ها و عناوین مختلف مانند مدیریت استراتژیک، امور مالی، بازاریابی و مدیریت تولید و عملیات به متقاضیان ارائه می‌دهد.

رئیس دانشگاه گیلان تصریح کرد: گروه اقتصاد و حسابداری از سال ۱۳۹۸ از گروه مدیریت انشعاب یافته و در حال حاضر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو جذب می‌نماید و در حال حاضر بیش از هزار دانشجو در دوره‌های این دپارتمان مشغول به تحصیل هستند. علاوه بر این، دانشجویان بین‌المللی در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در این دانشکده پذیرفته می‌شوند.

نجفی ادامه داد: این دانشکده در مقطع کارشناسی دارای رشته‌های (مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، علوم اقتصادی، حسابداری) در مقطع کارشناسی ارشد (مدیریت تولید و عملیات، مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، حسابداری، اقتصاد نظری) و در مقطع دکتری (مدیریت صنعتی – مدیریت تولید و عملیات، مدیریت بازرگانی – مدیریت سیاست‌گذاری بازرگانی) است.

وی برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مقطع کارشناسی مدیریت مالی، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد مدیریت مالی، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مقطع دکتری مدیریت صنعتی – استراتژی صنعتی، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مقطع دکتری مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی را از جمله برنامه‌های آتی این دانشکده دانست.

رئیس دانشگاه گیلان در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه‌به نیاز جامعه به تخصص‌های بین‌رشته‌ای در حوزه‌های مختلف مدیریتی و اقتصادی، گرایش‌های بین‌رشته‌ای مانند اقتصاد دریا، مدیریت پسماند و… در این دانشگاه راه‌اندازی شود.

انتهای پیام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه