دیدار امیرعبداللهیان با «سید حسن نصرالله»

وزیر امور خارجه ایران که به بیروت سفر کرده، با دبیرکل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار امیرعبداللهیان با «سید حسن نصرالله»

به گزارش هشت‌دی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که به بیروت سفر کرده، با سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

وی در بدو ورود به بیروت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ما در بیروت هستیم تا با صدای بلند اعلام کنیم همراه با کشورها و دولت‌های اسلامی جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را تحمل نمی‌کنیم، افزود: آواره ساز کردن ده‌ها هزار فلسطینی و قطع آب و برق و غذا و دارو یک جنایت جنگی سازمان‌یافته از سوی رژیم صهیونیستی است. ادامه این جنایت جنگی با واکنش‌هایی در دیگر محورها روبه‌رو خواهد بود که رژیم صهیونیستی و حامیان آن مسئول آن خواهند بود.

وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه ما در ادامه مشورت با مقامات عراق فردا با دولتمردان لبنان درباره وضعیت موجود در غزه و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و اقدامات موردنیاز در جهان اسلام رایزنی خواهیم داشت، تصریح کرد: ایران باقدرت به حمایت‌های خود از مقاومت ادامه خواهد داد.

امیرعبداللهیان ادامه داد: برخی از مقامات غربی از من پرسیدند آیا امکان گشایش جبهه‌های جدیدی علیه رژیم صهیونیستی وجود دارد. گفتم که در شرایط ادامه جنایت جنگی صهیونیست‌ها هر احتمالی از سوی دیگر جریان‌های مقاومت محتمل است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور ایران گفتگوهای فشرده‌ای با کشورهای منطقه از جمله عربستان انجام داده است و این گفتگوها در چهارچوب استراتژی حمایت از فلسطین ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه